Giriş Tarihi: 15.10.2020

İZBAN’da yaşanan yoğunluk korkutuyor

Günde yüz binlerce kişinin kullandığı İZBAN’da sabah ve akşam saatlerindeki yoğunluk tedirginliğe neden oluyor

İZMİR'DE, kentin en büyük toplu taşıma ağlarından olan İZBAN'da, sabah ve akşam işe gidiş ve çıkış saatlerinde yoğunluk yaşanıyor. Kalabalıklar nedeniyle koronavirüsle mücadelede temel önlemlerden olan 'sosyal mesafe' kuralına uyulamıyor. Trenlerde yaşanan yoğunluk, vatandaşların cep telefonlarına yansıdı. Akşam saatinde çekilen görüntülerde, vatandaşların hemen hepsinin maske kuralına uyduğu, ancak sosyal mesafe kuralına uyulmadığı görüldü. İzmirliler, yoğunluğu azaltmak için yetkililerden ek sefer koyulması talebinde bulundu.
SEFERLER ATABİLİR'
Ek seferlerin yanı sıra vagon sayılarının artırılmasının yoğunluğu azaltacağını söyleyen Alaattin Erbaş (32), "Bu kalabalığın kontrolünün sağlanacağını düşünmüyorum. Çünkü İZBAN'da, turnikeden geçtikten sonra hiçbir önlem yok" dedi. Bir kardeşini koronavirüse kurban veren, bir kardeşinin de yoğun bakımda olduğunu belirten Ayhan Şener (59), "Kalabalığı azaltmak için ek sefer konulabilir. Bunun dışında vagon sayısı arttırılabilir. Sosyal mesafeyi koruyacak şekilde önlem alınması gerekiyor. Bunun şakası yok. Önlem alınması gerekiyor" ifadelerini kullandı. Adalet Sevim (47) ise, "Sefer sayılarını arttırmak bu süreçte çözüm olabilir. İnsanlar toplu taşımadan kaçıp araçlarına yöneliyorlar bu yüzden trafik artıyor" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.