Giriş Tarihi: 28.05.2020 11:45 Son Güncelleme: 28.05.2020 11:45

20 bin sözleşmeli öğretmen başvuruları ne zaman başlayacak? 2020 sözleşmeli öğretmen ataması branş ve kadro dağılımı!

Öğretmenlik görevini yerine getirmek isteyen binlerce adayın yakından ilgilendiği 20 bin sözleşmeli öğretmen başvurularının ne zaman yapılacağı merak edilmeye başlandı. Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk'un açıklamaları doğrultusunda 22 Mayıs tarihinde yayımlanan takvime göre; ön başvuruların alınacağı tarih belli oldu. Öte yandan atamalara ilişkin branş, kadro dağılımı ve kontenjan listesine ilişkin bilgiler de merak ediliyor. Buna göre; 20 bin sözleşmeli öğretmen başvuruları ne zaman başlayacak? 2020 sözleşmeli öğretmen ataması branş ve kadro dağılımı nasıl? İşte bilgiler!

18 Mart 2020 tarihinde 20 bin öğretmen ataması yapılmış, ardından 20 bin öğretmen atamasının daha yapılacağı duyurulmuştu. Ancak corona virüsü salgını nedeniyle ek atama süreci bu durumdan etkilenmişti. Milli Eğitim Bakanlığı, atama takvimini yayınlarken konuya yönelik detayları da verdi. Buna göre; 20 bin öğretmen ataması ne zaman yapılacak? Sözleşmeli 20 bin öğretmen alımı başvuruları ne zaman başlıyor?

20 BİN ÖĞRETMEN ATAMASI NE ZAMAN YAPILACAK? SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMEN ALIMI BAŞVURULARI NE ZAMAN?

Sözleşmeli 20 bin öğretmen alımı başvurusu 1 Haziran tarihinde yapılacak. Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) branş dağılımı ve takviminine ilişkin bilgileri de açıkladı.

İşte sözleşmeli öğretmen alımına ilişkin tüm süreç...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.