Salı 23.07.2019 09:21
Son Güncelleme: Salı 23.07.2019 09:22

E-Okul ile LGS taban puanları nasıl öğrenilir? 2019 E-Okul LGS taban puanları ve boş kontenjanlar açıklandı!

LGS tercih sonuçları geçtiğimiz gün açıklandı ve bireyler yerleşecekleri okulları öğrendiler. Bunun ardından gözler yerleşim yapamayan öğrencilere çevrildi. LGS kapsamında merkezi ve yerel yerleştirmeyle öğrenci alan liselerin taban puanları ve kontejanları resmen açıklandı. Kontenjanların açıklanması ile birlikte öğrenciler e-Okul’a akın ettiler. İlk yerleştirmelerde yerleşemeyen veya yerleştiği okulu değiştirmek isteyen bireyler ‘E-Okul ile LGS taban puanları nasıl öğrenilir’ sorusuna yanıt arıyorlar. İşte detaylar…

LGS tercih sonuçları geçtiğimiz gün açıklandı ve bireyler yerleşip yerleşemediklerini e-Okul üzerinden sorgulayıp öğrendiler. Yerleşim sağlayamayan veya yerleştiği okulu değiştirmek isteyen bireyler ise ikinci tercihlerle ilgili araştırmalara başladılar. Konuyla ilgili E-Okul LGS boş kontejanlar ve taban puanları açıklandı. MEB tarafından yayınlanan 2019 E-Okul LGS boş kontejenlar ve taban puanları listesine haberimizin içeriğinden ulaşabilir. E-Okul ile LGS taban puanları nasıl öğrenilir? Sorusunun yanıtını bulabilirsiniz…

E-OKUL LGS BOŞ KONTEJANLAR VE TABAN PUANLARI AÇIKLANDI 2019

İlk tercihlerde yerleşemeyen veya okulunu değiştirmek isteyen bireyler, MEB tarafından yayınlanan boş kontejanlar ve taban puanları merak ediyorlar. İşte E-Okul LGS boş kontejanlar ve taban puanları…

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.