Giriş Tarihi: 17.07.2019 10:17

2019 İşletme Fakültesi taban puanları açıklandı mı? İşletme Fakültesi taban puanları ve başarı sıralamaları

ÖSYM’nin gerçekleştirdiği YKS sınavı 17 Temmuz gece saat 01.15 civarında ÖSYM Başkanı Halis Aygün tarafından açıklandı. Üniversite puanlarını öğrenen bireyler ise okumak istediği fakültelerin taban ve tavan puanlarını araştırıyorlar. Peki, İşletme Fakültesi taban puanları açıklandı mı? İşletme Fakültesi taban puanları ve başarı puanları belli oldu mu? İşte İşletme Fakültesi taban puanları ve başarı sıralaması…

Milyonlarca öğrencinin katılımıyla gerçekleştirilen YKS sonuçları 17 Temmuz saat 01.15 gibi açıklandı. Sınav puanlarını öğrenen bireyler ise okumak istedikleri fakültelerin taban ve tavan puanlarını araştırıyorlar. Özellikle İşletme Fakültelerine katılım sağlamayı hayal eden bireyler 'İşletme Fakülteis taban puanları ve başarı sıralamaları' şeklinde aratmalar yapıyorlar. Peki, 2019 İşletme Fakültesi taban puanları açıklandı mı? İşte yanıtı…

2019 İŞLETME FAKÜLTESİ TABAN VE TAVAN PUANLARI AÇIKLANDI MI?

2019 yılı İşletme Fakültesi puanları henüz açıklanmazken, 2018 yılının açıklanan puanları ile bireyler fikir sahibi olmaya çalışıyorlar.

2018 İŞLETME FAKÜLTESİ TABAN VE TAVAN PUANLARI İÇİN TIKLAYINIZ!

YKS TERCİHLERİ NE ZAMAN BAŞLAYACAK?

YKS tercihleri 17 Temmuz saat 01.15'de açıklandı. Bireyler puanlarını öğrendikten sonra tercihlerin ne zaman yapılacağını araştırmaya başladılar. YKS tercihleri, 23-29 Temmuz arasında yapılacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.