Salı 13.05.2014 15:43
Son Güncelleme: Salı 13.05.2014 15:52

Anaokulunda akademik yaklaşım

Akasya Koleji anaokulunun hedefi; çocukların sosyal grup içerisinde kendilerini mutlu hissederek, kendisine ve çevresine duyarlı, özgüvenli, sorumluluklarının bilincinde bireyler olarak yetiştirilmesi...

Bu amaçla akademik programını High Scope (Aktif Öğrenme ),Scamper (Farklı Düşünme Etk.) ve Gems ( Bilimsel Keşif Programı) yaklaşımlarını esas alarak 2-6 yaş grubu çocukların tüm gelişim alanlarındaki becerilerin geliştirilmesi hedefliyor.
"MATEMATİK VE FENDE BÜYÜK BULUŞLAR"
Akasya Koleji ve Fono Koleji Anaokulu 2-6 yaş ve 1. sınıflarda uygulanan Gems ve Manipulatif Eğitimi öğrencilerini, Fen ve Matematiği erken yaşlarda eğlenceli etkinliklerle sevdirmeyi, aktif öğrenme yoluyla bilimin tüm süreçlerini yaşama imkânı vermeyi amaçlıyor.
AKASYA KOLEJİ GEMS PROGRAMININ HEDEFLERİNİ ŞÖYLE SIRALIYOR
- Matematik ve Fen temel kavramlarıyla 2-6 yaş döneminde tanışmaları,
- Bağımsız öğrenen, eleştirel düşünebilen, sorgulama,analiz,sentez yapabilen,
- Varsayımlarda bulunan, yeni fikirler üretebilen kısaca bir bilim
- İnsanı gibi çevreyi algılamasını,
- Ailelerin öğrenme öğretme sürecinde aktif rol almasını,
- Uygulamaya yönelik etkinlikler ile öğrenmenin kalıcılığını, yaşam boyu öğrenmeyi sağlamaktır.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.