Salı 19.01.2021 13:40
Son Güncelleme: Salı 19.01.2021 13:41

AUZEF 2021 ders geçme notu kaç, harf notu hesaplama nasıl yapılır?

İstanbul Üniversitesi AUZEF sınav sonuçlarının ardından AUZEF geçme notu ve harf notu hesaplama işlemleri merak ediliyor. Öğrenciler harf notları ile ilgili detayları zaman zaman karmaşık bulabiliyor. Ülkemizde birbirinden farklı not ortalama hesaplama sisteminden söz etmek mümkünken her harf notuna karşılık gelen bir katsayı vardır. İstanbul Üniversitesi not sisteminde AA, BA, BB, CB, CC, DC, DD, FD ve FF harf notları kullanılıyor. Peki AUZEF 2021 geçme notu kaç? AUZEF harf notu hesaplama nasıl yapılır?

AUZEF geçme notu kaç? İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesine kayıtlı binlerce öğrenci geçme notu ile ilgili sorgulamalara başladı. Bilindiği üzere 2-10 Ocak tarihlerinde online ortamda düzenlenen güz dönemi bitirme sınavlarına on binlerce öğrenci yoğun bir katılım göstermişti. Öğrencilerin final sınavı sonuçları, derslerden alınan başarı notunun %60'ını etkiliyor ve bu açıdan büyük önem taşıyor. Peki AUZEF 2021 geçme notu kaç? AUZEF harf notu hesaplama nasıl yapılır?

AUZEF GEÇME NOTU KAÇ?

Auzef geçme notu ile ilgili sorgulamalar an itibariyle başladı. Açıköğretim programlarında yarıyıl/yılsonu sınavından 100 (yüz) tam puan üzerinden en az 40 (kırk), uzaktan öğretim programlarında ise en az 50 (elli) puan almaları gerektiği biliniyor. Detaylar şöyle;

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.