Çarşamba 14.10.2020 11:07
Son Güncelleme: Çarşamba 14.10.2020 11:08

ÖSYM ile 2020 DGS ek tercihler ne zaman başlayacak, hangi tarihte? DGS ek tercih kılavuzu yayınlandı mı, ne zaman yayınlanır?

Dikey Geçiş Sistemi tercihlerinin ardından gözler DGS ek tercih tarihlerine çevrildi. Önlisans mezunu olan ve lisans eğitimi almak isteyen adaylar ilk tercihlerini gerçekleştirdi. Geçen sene bir ay içinde açıklanmış olan kontenjanların bu sene bir daha erken açılması da beklentiler arasında yer alıyor. İlk aşamada bir üniversiteye yerleşemeyen adaylar ikinci tercihleri bekliyor. Peki DGS ek tercih kılavuzu yayınlandı mı? ÖSYM ile 2020 DGS ek tercihler ne zaman başlayacak, tarihler belli oldu mu?

ÖSYM ile gerçekleşen DGS ek tercih tarihleri merak ediliyor. Dikey Geçiş Sistemi tercihlerinin ardından boş kalan kontenjanlar için şansını denemek isteyenlerin sayısı bir hayli arttı. Ölçme Seçme ve Yerleştirme Merkezi ilk tercihlerin 25 Eylül-2 Ekim tarihlerinde alındığını bildirmişti. Konuya yönelik detaylar merak edilirken tercih tarihleri araştırılıyor. Peki DGS ek tercih kılavuzu yayınlandı mı? ÖSYM ile 2020 DGS ek tercihler ne zaman başlayacak, tarihler belli oldu mu?

DGS EK TERCİH KILAVUZU YAYINLANDI MI? DGS EK TERCİHLER BAŞLADI MI?

DGS ek tercih kılavuzu ÖSYM tarafından yayınlanacak. Herhangi bir okula yerleşemeyen adaylar bu kapsamda verilen tarihlerde boş kontenjanlar için yeniden şanslarını deneyecek. Şimdi ise gözler ÖSYM'den gelecek olan DGS ek tercih tarihlerinde…

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.