Pazar 04.08.2019 16:23
Son Güncelleme: Pazar 04.08.2019 16:23

DGS tercihleri ne zaman, ayın kaçında başlayacak? 2019 ÖSYM ile DGS tercih kılavuzu yayımlandı mı? İşte detaylar

30 Haziran 2019 tarihinde ÖSYM tarafından yapılan Dikey Geçiş Sınavı heyecanı hala sürüyor. 25 Temmuz'da sonuçların açıklanmasından itibaren adaylar arama motorlarında "DGS tercihleri ne zaman yapılacak?" şeklinde araştırmalar yapmaya başladılar. Meslek yüksekokulları ile Açıköğretim ön lisans programları mezunlarının, lisans eğitimine geçişleri için uygulanan DGS tercih kılavuzunun erişime açılmasının ardından başlayacak olan yerleştirme aşaması için öğrenciler merakla bekliyor. Buna göre; DGS tercihleri ne zaman yapılacak? İşte ayrıntılar

Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından yapılan Dikey Geçişi Sınavı tercihleri için geri sayım sürüyor. Toplam 336 bin 573 adayın başvurduğu Dikey Geçiş Sınavı, 30 Haziran Pazar günü 81 il ve 88 sınav merkezinde uygulandı. Sınavın uygulanmasının ardından adaylar gözlerini ÖSYM'ye çevirdi. Hem DGS tercih kılavuzunun yayımlanmasını hem de tercihlerin ne zaman, hangi gün yapılacağını merak eden adaylar için ise geri sayım başladı.

DGS TERCİHLERİ NE ZAMAN YAPILACAK? 2019 DGS TERCİH KILAVUZU YAYIMLANDI MI?

Haberimizin detaylarından DGS tercih kılavuzu ile tercihlerin ne zaman, hangi gün yapılacağını öğrenebilir, DGS süreci ile ilgili tüm bilgilerin detaylarına ulaşabilirsiniz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.