Son Güncelleme: Perşembe 10.02.2011 16:58
Dijital devrim duvarları yıkıyor!
Dijital pazarlama iletişimi uygulamalarının toplam bütçedeki payının her geçen gün arttığı herkesin ortak fikri, ama bu olağanüstü mecranın nasıl ve ne amaçla kullanılacağı kısmında bir çok markanın ciddi sıkıntıları var.
Dijital pazarlamanın tüm alt alanları, kendine özgü dinamikleri ve stratejileri ile apayrı bir uzmanlık alanı olduğunu kabul eden ancak bu konuda yetkin profesyonel bulamayan markalara ve müşteri portföyünü dijital pazarlama uzmanlığı ile genişletmek isteyen ajanslara için Eğitişim Kariyer Enstitüsü Türkiye'de bir ilki gerçekleştirdi: "Mastermind of Digital Marketing" Dijital Pazarlama ve İletişim Sertifika Programı, 2 Nisan 2011 Cumartesi günü başlıyor. Her meslek grubunu ve sektörü derinden etkilediği ve etkilemeye devam edeceği açıkça görülen dijital dünyadaki temel stratejileri ve en son gelişmeleri sunan program Türk Telekom, TTNet, P&G, GittiGidiyor, Garanti Ödeme Sistemleri ve Mobilera gibi Türkiye'nin alanlarında öncü ve uzman markalarının üst düzey dijital pazarlama yöneticileri ile dijital dünyayı Türkiye'de yaratan ajansların yaratıcı beyinleri tarafından veriliyor. Program hem Dijital Devrim'i yansıtıyor, hem de teorik bilgiyi somut vaka ve workshop çalışmalarıyla destekleyerek Eğitişim Kariyer Enstitüsü'nün 9 yıllık deneyiminin son meyvesi olarak öne çıkıyor.
"Mastermind of Digital Marketing" programının mentorü ve Türk Telekom/Sobee Studios İş Geliştirme Müdürü Mehmet Çelikol, pazarlama ve iletişimin yarınına yön verecek bugünün profesyonelleriyle düşüncelerini paylaştı: "Dijital evrimin pazarlama ve satış üzerindeki etkisi yadsınamaz. Mastermind of Digital Marketing Programı ile katılımcılar dijital evrimin artan etkilerini yakından görme fırsatı bulacaklar. Ayrıca öğrendiklerini workshop çalışmalarıyla pekiştirecek ve kendi bakış açılarını da geliştirebilecekler. Hiç tereddüt etmeden Türkiye'de bir ilk olduğunu söyleyebileceğim program, katılımcılara dijital çağın ülkemizdeki öncüleri ile tanışma fırsatı sunacağı için de ayrıca bir önem taşıyor. Sektör profesyonellerine ve öğrencilere bu eğitim ile dijital pazarlama trenine binmelerini ve bu yolculuğun kariyerlerinde dönüm noktası olacağını unutmamalarını öneririm."
Her seviyeden pazarlama uzmanı, ürün ve marka yöneticisi gibi kurumsal firma çalışanları ile interaktif pazarlamadan halkla ilişkilere kadar markayı anlama ve strateji geliştirme yetisine sahip olması gereken her türlü ajans çalışanlarına yönelik hazırlanan program "Dijital Medya Planlama ve Satın Alma", "Sosyal Medya Pazarlaması", "E-Ticaret Fırsatları ve Ödeme Sistemleri", "Arama Motoru Pazarlaması", "Mobil Pazarlama" ve "Oyunlar Üzerinden Viral Marketing" gibi dijital dünyanın en çok ilgi toplayan başlıklarını içeriyor.
EN SON HABERLER
- 1 Ak Eş Anlamlısı Nedir? Ak Kelimesinin Eş Anlamlısı Olan Sözcük ve Cümle İçinde Kullanımı
- 2 Âdet Eş Anlamlısı Nedir? Adet Kelimesinin Eş Anlamlısı Olan Sözcük ve Cümle İçinde Kullanımı
- 3 Yel Eş Anlamlısı Nedir? Yel Kelimesinin Eş Anlamlısı Olan Sözcük ve Cümle İçinde Kullanımı
- 4 Vakit Eş Anlamlısı Nedir? Vakit Kelimesinin Eş Anlamlısı Olan Sözcük ve Cümle İçinde Kullanımı
- 5 Rehber Eş Anlamlısı Nedir? Rehberin Eş Anlamlısı Olan Sözcük ve Cümle İçinde Kullanımı
- 6 İstek Eş Anlamlısı Nedir? İstek Kelimesinin Eş Anlamlısı Olan Sözcük ve Cümle İçinde Kullanımı
- 7 İlave Eş Anlamlısı Nedir? İlavenin Eş Anlamlısı Olan Sözcük ve Cümle İçinde Kullanımı
- 8 İlan Eş Anlamlısı Nedir? İlan Kelimesinin Eş Anlamlısı Olan Sözcük ve Cümle İçinde Kullanımı
- 9 Giysi Eş Anlamlısı Nedir? Giysi Kelimesinin Eş Anlamlısı Olan Sözcük ve Cümle İçinde Kullanımı
- 10 Düşünce Eş Anlamlısı Nedir? Düşünce Kelimesinin Eş Anlamlısı Olan Sözcük ve Cümle İçinde Kullanımı