Çarşamba 16.01.2014

Doğa ciroda yarım milyara koşuyor

2013'te yüzde 50 büyüme yakalayan Doğa Koleji, bu yıl 24 yeni kampusla yatırımlarına hız veriyor. Öğrenci sayısını 55 bine taşımayı hedefleyen kurum, Çin'i de yatırım haritasına aldı. Ciro hedefi ise 500 milyon lira

Kampus yatırımlarını son hızla devam ettiren Doğa Koleji, 2014'e hızlı girdi. Kurumun 2014 vizyonunu paylaşan Doğa Koleji CEO'su Uğur Gazanker, bu yıl ciro hedefini 500 milyon dolar olarak belirlediklerini söyledi. Son yıllarda yaptıkları yatırımlarla dünyanın en büyük eğitim kurumları sıralamasında ilk üç arasında yer aldıklarını ifade eden Gazanker, "Amacımız k12 alanında dünyanın en değerli markası haline gelmek. Önümüzdeki beş yılda bunu yakalayacağımıza inanıyorum" dedi. 2014'e 34 yeni kampusla giren Doğa Koleji, böylece yerleşke sayısını 86, öğrenci sayısını ise 55 bine yükseltti. "Bir doğa nesli yetiştirmeyi hedefliyoruz" diyen Uğur Gazanker, bu amaçla 12 yılda global ölçekte eğitim sistemi ve işleyişine yön verecek pek çok başarıya imza attıklarını söyledi. Geçen yıl yüzde 50 büyüme kaydettiklerini anlatan Gazanker, "Üç yıl daha bu hızda büyüme planlıyoruz" diye konuştu.

HEDEF 110 KAMPUS

Eğitim sektörün birçok sektöre göre oldukça hızlı geliştiğini belirten Uğur Gazanker, 2014 planlarını ise şöyle açıkladı: "Mesleğiniz 'insan yetiştirmek' ise sizin için her yıl, ay, gün hatta saat hızlı ve önemlidir. 2013 bizim için başarılı ve hedefleri yakaladığımız bir dönem oldu. 2014 projeksiyonumuzda ise yine yatırım var. Bu yıl kampus sayısını 110, öğrenci sayısını ise 75 bine taşımayı planlıyoruz. Yeni yatırımlarla öğretmen istihdamımızı 7 bin 500'e çıkarmayı hedefliyoruz."
ÇİN'E İLİM GÖTÜRECEK OKULUN PEŞİNDE
Kanadalı ortağıyla yurtdışına odaklanan Doğa Koleji'nin Kıbrıs'ta bir okulu var. Kurum, önümüzdeki dönem büyüme hedeflerine Uzakdoğu ve Körfez ülkelerini de kattı. Uğur Gazanker Dubai, Abudabi ve Çin'de okul araştırmalarının devam ettiğini belirtti.
İLK AKLA GELEN EĞİTİM MARKASI
Doğa Koleji CEO'su Uğur Gazanker, devlet ve özel okul velilerinin "Özel Okul Tercihleri" araştırmasında yüzde 38'le ilk akla gelen marka olduklarını vurguladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.