Çarşamba 06.02.2013

Doğa Koleji t-MBA Eğitim Modeli 'Tek İnovatif Okul' ödülü kazandı

Londra'da düzenlenen BETT Show fuarında Doğa Koleji, t-MBA Eğitim Modeli ile öne çıktı ve show'daki 'Tek İnovatif Okul' seçild

İngiltere'nin başkenti Londra'da düzenlenen BETT Show fuarı, eğitim materyalleri ve eğitim teknolojileri konusunda lider kurumları ağırladı. Dünyanın en büyük eğitim teknolojileri fuarı BETT Show'a (British Educational Training and Technology Show), özgün modelleri "t-MBA Eğitim Modeli"yle katılan Doğa Koleji, "BETT Show'daki Tek İnovatif Okul" ödülünü kazandı. 50 farklı ülkeden 500'ün üzerinde proje başvurusunun yapıldığı, t-MBA Organizasyonu'nun düzenlediği t-MBA Project World 2013 yarışmasının ödül töreni son derece renkli görüntülere sahne oldu. Fuara her yıl eğitim dalında 600 üretici firma katılıyor. Doğa Koleji fuara katılan küresel ortakları olan; Apple, Britannica, Intel, Pearson, Vestel, Promethean şirketleriyle bir arada yer aldı.
t-MBA Modeli nedir?

Doğa Anadolu Liseleri'nin özgün eğitim modeli olan t-MBA (MBA for teenagers), işletme yüksek lisans programının liselere göre yapılandırılmış hali. Bu eğitim sonunda öğrencilere akademik başarının yanı sıra Avrupa Birliği'nin de Eğitimde 2020 Stratejisi (ET 2020 Strategy) olarak açıkladığı sekiz anahtar yeterliği kazandırma amaçlanıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.