Giriş Tarihi: 18.4.2013 15:22 Son Güncelleme: 11.2.2014 12:00

Doodle 4 google olayında zafer

Doodle 4 Google adıyla yapılan yarışmayı kazanan bir Türk kızı oldu.

Doodle 4 google bakanlıkların düzenlediği bir etkinlikti ve sonuçlandı. Milli Eğitim ve Kültür ve Turizm bakanlıklarının düzenlediği "Türkiye'nin Harikaları" konulu logo yarışması bitti.
50 binin üzerinde doodle 4 google başvurusu oldu. Halk oylamasıyla Ankara Gazi İlkokulu dördüncü sınıf öğrencisi Melissa Çağlar'ın tasarladığı logo birinci seçildi.
DOODLE 4 GOOGLE ANA LOGO OLDU

Google ana sayfasında doodle 4 google şerefine bu logoyu kullandı. Bu Melissa Çağlar ve ailesi için de büyük bir onur.
"Türkiye'nin Harikaları" temalı doodle 4 google logo yarışmasında finale 10 öğrenci kaldı. Hem onlara hem de öğretmenlerine tablet armağan edildi.
Yaklaşık 50 bin başvuru yapılan yarışmaya katılan öğrenciler en çok boğaz köprüsü, peri bacaları, Nemrut Dağı, Galata kulesi, Mevlana müzesi, Van kedisi ve lale çizdi.
DOODLE 4 GOOGLE HAKKINDA…

Doodle 4 Google firmanın her ülkede düzenlediği temalı bir yarışma. Google dünya tarihine mal olmuş kişilerin doğum günü, ülkelerin önemli festival ve bayramlarını ana sayfasında Doodle adını verdiği özel logolar ile kutluyor. Google Türkiye de doodle 4 google için Türkiye'deki, birinci sınıftan sekizinci sınıfa kadar öğrenciler için kendi 'Doodle' tasarımları ile katıldıkları M.E.B destekli doodle 4 google yarışmasını açmıştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.