Çarşamba 27.08.2014 12:19
Son Güncelleme: Çarşamba 27.08.2014 12:19

Eylül'de 101 bin sınıf daha "akıllanacak"

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Elvan, FATİH projesi kapsamında dağıtımı yapılacak 347 bin 367 "akıllı tahta"dan 101 bininin eylül ayında 15 bin okulla gönderileceğini bildirdi.

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan, Fırsatları Artırma Teknolojiyi İyileştirme Hareketi (FATİH) Projesi kapsamında dağıtımı yapılacak 347 bin 367 "akıllı tahta"dan 101 bininin eylül ayında 15 bin okulla gönderileceğini bildirdi.
Elvan, yaptığı açıklamada, FATİH Projesi kapsamında Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığının bugüne kadar 85 bin akıllı tahtanın Milli Eğitim Bakanlığı tarafından kullanımının gerçekleştirdiğini söyledi.
Söz konusu ihale kapsamında çok fonksiyonlu yazıcıların okullara dağıtımının başladığını ifade eden Elvan, "Eylül ayı itibariyle de 101 bin akıllı tahtayı, Milli Eğitim Bakanlığının belirlediği 15 bin okula teslim edeceğiz. Bu konuda herhangi bir sorun yok" diye konuştu.
Geriye kalan akıllı tahtaların ise paketler halinde dağıtımının devam edeceğini bildiren Elvan, "Akıllı tahtaların okullara dağıtımı 2015 yılı sonuna kadar tamamlanacak" dedi.
41 bin 996 okul için satın alınan 347 bin 367 akıllı tahta ile 42 bin yazıcı için ihale geçen yıl yapılmıştı. İhalede, akıllı tahta için en düşük teklifi 992 milyon 777 bin 226 lira ile Vestel Elektronik Sanayi Ticaret AŞ, yazıcılar için ise 96 milyon 359 bin 58 lira ile Oyak Teknoloji AŞ vermişti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.