Perşembe 18.07.2019 11:35
Son Güncelleme: Perşembe 18.07.2019 11:35

İletişim fakültesi taban puanları 2019 açıklandı mı? YKS İletişim fakültesi taban puanları ve başarı sıralaması kaç?

Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM), YKS sınav sonuçlarını dün akşam saatlerinde açıkladı. Yaklaşık 2,5 milyon öğrenci üniversite puanlarını öğrendikten sonra iletişim fakültesi taban puanlarına göz atmaya başladı. Sözel alandan alım yapan 2019 İletişim fakültesi taban puanı ve başarı sıralaması araştırılıyor. On binlerce aday ‘’ 2019 İletişim fakültesi taban puanları nasıl? Başarı sıralaması nasıl?’’ sorularına yanıt arıyor. Bu puanlar 2018 Üniversite yerleştirme puanlarına göre ÖSYM tarafından yayınlanmış olup tercih yapacak olan üniversite adayları bu puanları göz önüne almalılar.

Yaklaşık 2.5 milyon öğrencinin katılım gösterdiği YKS sonuçları 16 Temmuz'da açıklandı. Sınav sonuçlarının ardından tercih kılavuzları ve üniversite taban puanları merak edilmeye başlandı. İletişim fakültesini tercih edecekler 4 yıllık hangi üniversitelerin taban ve tavan puanlarına bakmaya başladı. İletişim fakültesi iş olanakları bol olan bir bölümdür. Buna göre '' 2019 İletişim fakültesi taban puanları açıklandı mı?'' sorusuna yanıt aranıyor. İşte detaylar…

İLETİŞİM FAKÜLTESİ PUANLARI AÇIKLANDI MI?

2019 yılı İletişim Fakültesi puanlarına dair merak edilenler haberimizin devamında yer alıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.