Perşembe 03.04.2014
Son Güncelleme: Perşembe 03.04.2014

İstanbul'da spora akademi dopingi

İstanbul Ticaret Üniversitesi, Spor Endüstrisi Uygulama ve Araştırma Merkezi ile sporu akademik boyuta taşıyacak

İstanbul Ticaret Üniversitesi, spor endüstrisini kurduğu Spor Endüstrisi Uygulama ve Araştırma Merkezi ile akademik kulvara taşıdı. Ulusal ve uluslararası düzeyde, kamu ve özel sektöre danışmanlık ile eğitim hizmetlerinin sunulacağı merkez, 18 Nisan'da ilk konferansına imza atacak. "Marka Algısında Spor" konulu Türkiye Spor Endüstrisi Zirvesi'nde, Türkiye Süper Ligi'nin uluslararası bir marka olması için yol haritası çizilecek. Zirveye Türkiye spor endüstrisinin 3 yıldız kulübünün CEO'ları katılacak. İngiltere Premier Ligi'nin ve Türkiye Futbol Federasyonu'nun üst yönetimi de etkinlikte hazır bulunacak.
EKONOMİYE BÜYÜK KATKI
İstanbul Ticaret Üniversitesi Rektör Yardımcısı Can Bilgili, spor endüstrisinin gelişimine katkı sunan kişi ve kurumlara ödül vererek, kamuoyunun bu alandaki girişimleri yakından tanımasını sağlayacaklarını söyledi. Spor organizasyonlarının milyonlarca kişiye ulaşmasının önemine dikkat çeken Bilgili, "2000 Sydney Olimpiyatları'nda bu endüstriye 1.3 milyar dolar aktı. Firmalar futbol takımlarına büyük bedeller karşılığında sponsor oluyor. Ülkemizde de spor endüstrisinin gelişimini sağlamak istiyoruz" dedi. Bilgili, kurdukları araştırma merkezinde bilimsel nitelikli rapor, kitap gibi yayınların üretileceğini belirterek, akademisyenlere referans kaynağı olacak kütüphane ve dokümantasyon merkezi de kurmak istediklerini kaydetti.
KULÜPLERİN ŞİRKETE DÖNÜŞMESİ TARTIŞILACAK
18 Nisan 'da İstanbul Ticaret Üniversitesi'nin Sütlüce yerleşkesinde gerçekleşecek organizasyonda Premier League Genel Sekreteri Nic Coward ile GS Spor Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi Ebru Köksal, liglerin federasyonlardan ayrılarak şirketleşmesinin oluşturacağı ekonomiyi yorumlayacak. İngiltere Premier Ligi'nin küresel gelişimini aktaracak olan Nic Coward, şirketleşme ile İngiltere futbolunda yaşanan deneyim ve başarıları anlatacak. FB CEO'su Hasan Yıldırım, GS CEO'su Lütfü Arıboğan, BJK CEO'su Gökhan Sarı ise Türkiye'de futbol endüstrisinde yaşanan şirketleşme deneyimlerini ele alacak. Etkinlikte bu ay devreye girecek e-bilet uygulamasının Türk futboluna sağlayacağı katkılar da tartışılacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.