Cuma 16.10.2015 12:32
Son Güncelleme: Cuma 16.10.2015 12:45

KPSS tercih sonuçları açıklandı!

KPSS tercih sonuçları açıklandı! KPSS tercih sonucu nasıl öğrenilir? 2015/3 KPSS tercih sonucunuzu haberimizdeki linki kullanarak öğrenebilirsiniz. Detaylar haberimizde...

KPSS tercih sonuçları açıklandı! Sağlık Bakanlığı sözleşmeli pozisyonlarına yerleştirme yapmak için gerçekleştirilen 2015/3 KPSS tercihleri 6-12 Ekim tarihleri arasında yapılmıştı. KPSS tercihlerinin sona ermesinin ardından adaylar merakla KPSS tercih sonuçlarını beklemeye koyulmuştu. KPSS tercih sonuçları bugün açıklandı. KPSS tercih sonucunuzu aşağıdaki linkten öğrenebilirsiniz.

KPSS TERCİH SONUCUNUZU ÖĞRENMEK İÇİN TIKLAYIN!

KPSS tercih sonuçları nasıl öğrenilir?

KPSS yerleştirme sonuçlarını adaylar, T.C. Kimlik Numaraları ve şifreleri ile ÖSYM'nin internet sayfasından öğrenebilecekler. Yerleştirme sonuçları ile ilgili olarak adaylara ve kurumlara postayla herhangi bir belge gönderilmeyecek. Yerleşme bilgileri ÖSYM tarafından Sağlık Bakanlığına elektronik ortamda verilecek. Sözleşmeli pozisyonlara yerleşen adaylar atanmak üzere doğrudan yerleştirildikleri kurumlara başvuracaklar. Atanmak için hangi evrakın gerekli olduğunu ve bu evrakın hangi tarihe kadar nereye teslim edilmesi gerektiğini Sağlık Bakanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğü http://yonetim.sb.gov.tr, Türkiye Halk Sağlığı Kurumu http://www.thsk.gov.tr ve Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu http://www.tkhk.gov.tr internet sitelerinden öğrenebilecekler.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.