Salı 21.10.2014 20:20
Son Güncelleme: Salı 21.10.2014 20:33

KPSS'ye girenler dikkat

KPSS cevap kağıtları ve soru kitapçıkları erişime açıldı.
Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS) ortaöğretim ile ön lisans soru kitapçıkları ile cevap kağıtları erişime açıldı.
ÖSYM'den yapılan açıklamaya göre; 27-28 Eylül'de yapılan KPSS ortaöğretim ve ön lisans sınavlarına giren adayların cevap kağıtlarının görüntüleri, adayların kendi cevap kağıtlarını inceleyebilmeleri amacıyla erişime açıldı.
Adaylar kendi cevap kağıtlarının görüntüsüne, ÖSYM'nin https://ais.osym.gov.tr internet adresinden T.C. kimlik numaraları ve şifreleri ile erişebilecek.
Sınav sorularının yüzde 10'unu oluşturan ve Temel Soru Kitapçığı adı altında adayların ve kamuoyunun bilgisine sunulan sorular, adayların bu sorulara verdikleri cevapları da izlemesini ve cevap kâğıdı üzerindeki işaretlemelerini kontrol etmelerini sağlamak amacıyla erişime açıldı. Adaylar, sınavda kendi cevap kağıtlarına kodladıkları soru kitapçığı numarasına ve bu kitapçıkta yer alan sorulara (yayımlanan yüzde 10) http://skgs.osym.gov.tr internet adresinden T.C. kimlik numaraları ile erişebilecek. Adaylar, sisteme giriş yaptıktan sonra, ilgili sınavı ve görüntülemek istedikleri soru numarasını seçtiklerinde ekranda soru kökünü, cevap seçeneklerini ve sorunun doğru cevabını görebilecek.
Bu uygulama, adayı bilgilendirme amacıyla yapılıyor. Görüntülenen sayfa belge niteliği taşımayacak. Her türlü değerlendirmede ÖSYM sisteminde kayıtlı bilgiler esas alınacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.