Çarşamba 10.07.2019 09:29
Son Güncelleme: Çarşamba 10.07.2019 09:29

LGS tercih sonuçları ne zaman açıklanacak? MEB ile LGS 2019 tercihleri ne zaman bitecek? İşte son tarih!

Liselere Geçiş Sınavı (LGS) tercihleri tüm hızıyla sürüyor. LGS 2019 tercih robotu ilk kez öğrencilerin kullanımına açılmıştı. Öğrenciler tercih işlemleri, e-okul.meb.gov.tr internet sitesinden öğrenci ve velisi tarafından yapılmaya devam ediyor. Adayların tercih işlemleri devam ederken internetten ‘’ LGS tercih sonuçları ne zaman açıklanacak, tercihler ne zaman bitiyor?’’ sorusuna yanıt aramaya başladı. Yerleştirme sonuçları, Temmuz ayında http://www.meb.gov.tr ve https://eokul.meb.gov.tr adreslerinden ilan edilecek. Peki LGS tercih sonuçları ne zaman, hangi tarihte açıklanacak? İşte tüm detaylar…

On binlerce öğrencinin katılım gösterdiği LGS tercihleri devam ediyor. Liselere Geçiş Sınavı 1 Haziran 2019 tarihinde yapıldı. Öğrenciler tercih robotunu kullanarak E-Okul üzerinden tüm veli, öğrenci ve rehber öğretmenlerinin kullanabileceği robotta okul türleri, il, ilçe ve 2018'e ait yüzdelik dilimlerine göre arama yapılabiliyor. Tercihlerin ardından adaylar '' LGS tercih sonuçları ne zaman açıklanacak? 2019 MEB ile LGS tercihleri ne zaman bitiyor? Sorusuna Google üzerinden yanıt aramaya başladı. LGS tercih sonuçlarının ardından öğrencilerin nakil başvuruları başlayacak.

LGS tercih sonuçları için MEB tarih verdi. Haberimizin devamında LGS 2019 tercih sonuçları açıklanma tarihi ve tüm detaylara erişebilirsiniz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.