Perşembe 05.04.2012 14:27
Son Güncelleme: Perşembe 05.04.2012 14:30

Medya Okulu 2. haftasında

Medya Derneği ve İstanbul Şehir Üniversitesi İletişim Fakültesi işbirliği ile hayata geçirilen Medya Okulu Eğitim Programında ikinci haftaya giriliyor.

Bu hafta işlenecek konular arasında son dakika ve internet haberciliği, tematik radyoculuk, genel yayın yönetmenliği ve televizyon programcılığı var.
Medya Okulu'nun ikinci haftasında ilk ders, 'Son Dakika ve İnternet Haberciliği'. Ensonhaber.com'dan Serkan Kalemciler katılımcılara, internet haberciliğinin avantajları ve dezavantajlarını, internetin medyaya etkisini anlatacak.
Karadeniz FM'den Murat Erdin, 'Tematik Radyoculuk' dersinde geçmişten bugüne radyo haberciliğinin geçirdiği süreç, şu an geldiği noktadaki sorunlar, radyo haberciliğinin televizyon haberciliğinden ayrıldığı noktalar gibi konulara değinecek.
Star Gazetesi Köşe Yazarı ve Sabah Gazetesi eski Genel Yayın Yönetmeni Ergun Babahan, 'Genel Yayın Yönetmenliği' başlıklı dersinde genel yayın yönetmeninin sorumluluklarının neler olduğu hakkında konuşacak.
Haftanın son dersi, 'Televizyon Programcılığı'. Kanal 24 Genel Yayın Yönetmeni Akif Beki ilgili derste, program türleri ve özellikleri, program yazımı, iyi bir TV programcısının dikkat etmesi gereken konular, iç yapım ve dış yapım programların farklılıkları gibi konulara dair bilgiler paylaşacak.
Toplam 7 hafta sürecek Medya Okulu Eğitim Programı, her Cumartesi İstanbul Şehir Üniversitesi'nin Altunizade Yerleşkesi'nde, 12:00 - 16:00 saatleri arasında gerçekleştiriliyor. Katılımcıların uygulamalı eğitim kapsamında bir de gazete hazırlayacakları program, 12 Mayıs tarihine kadar sürecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.