Çarşamba 26.09.2013

Nişantaşı, sosyal medya uzmanları yetiştirecek

Nişantaşı Üniversitesi, ek yerleştirme döneminde öğrencilere sosyal medya uzmanlığı eğitiminin kapılarını açacak

Daha birkaç yıl öncesine kadar medya deyince aklımıza sadece televizyon, radyo ve gazeteler gelirken artık medya kelimesi bizde sosyal medyayı öncelikli çağrıştırır hale geldi. Bu şüphesiz ki yeni medya olarak da adlandırılan bu mecraların hayatımızı hızla kuşatmasından kaynaklanıyor. Yeni medya daha öncesinde telekomünikasyon ve kitlesel iletişim araçlarının yürüttüğü farklı işleri artık tek bir kanalla birleştirmiş durumda... Eskiden bir yakınınıza mesajınızı iletirken telefon gibi bir telekomünikasyon aracını kullanırken haber edinme ihtiyacınızı da gazete veya televizyondan sağlıyordunuz. Bugün artık yeni medyanın nimetleri sayesinde her iki ihtiyacınızı da tek bir platform üzerinden karşılamayı tercih ediyorsunuz. Türkiye'nin ve dünyanın özellikle hızlı gelişen değişik sektörlerde ihtiyacı olan insan kaynağını en iyi şekilde yetiştirmeyi amaç edinmiş Nişantaşı Üniversitesi, "yeni medya"nın da ihtiyaç duyduğu kalifiye profesyonelleri yetiştirmek için yeni bir program hazırladı. Ek yerleştirme döneminde öğrencilere kapılarını açacak Yeni Medya Lisans Programı'nda sosyal medyadan dijital pazarlamaya geniş bir yelpazede üniversite eğitimi verilecek. Sektörün önde gelen yöneticilerinin katılımlarıyla güçlendirilen Yeni Medya Lisans Programı, hem şirketlerin, hem de internet sektörünün ihtiyacı olan kalifiye profesyonelleri yetiştirmeyi hedefliyor.

YENİ İŞ FİKİRLERİ
Programın hem iletişim sektörünün, hem de dijital pazarlamaya önem veren tüm şirketlerin önemli bir ihtiyacını karşılayacağını söyleyen Nişantaşı Üniversitesi Mütevelli Heyeti Başkanı Levent Uysal, bu program sayesinde bu topraklarda da sosyal medya dünyasına yeni iş fikirleri üretmeyi hedeflediklerinin altını çizdi. Uysal sözlerini şöyle devam etti: "Bugün bir dakikada You Tube'da 1,3 milyon video izleniyor, Google'da 2 milyondan fazla arama yapılıyor, Facebook'ta 6 milyon sayfa görüntüleniyor, Twitter'da 100 binden fazla tweet atılıyor... Böyle bir medya ortamında sadece Türkiye ölçeğini düşünerek değil dünyaya yeni iş fikirleri ve yeni medya yöneticileri yetiştirmek için bu programı başlatıyoruz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.