Pazartesi 14.09.2015 13:06

Öğretmen atama sonuçları 2015 ne zaman açıklanacak?

Milli Eğitim Bakanlığı 37 bin öğretmen ataması için 4 Eylül'de başvuruları almaya başladı. Bavurular sona erdi. Peki Öğretmen adayları tarafından büyük bir merakla beklenen 37 bin öğretmen atama sonuçları ne zaman açıklanacak? Adaylar sonuçları nereden öğrenebilecek? Bu detayların hepsi için haberimizi inceleyebilirsiniz

Öğetmenlik atamaları için şartları taşıyan adaylar önce internet üzerinden 40 tercihe kadar okul tercihi yaparak atamalara başvurdu. Sonrasında ise istenen belgeleri il/ilçe milli eğitim müdürlüğüne onaylattılar. Şimdi ise sıra geldi Eylül 2015 Öğretmen Atama Sonuçlarının açıklanmasına.
MEB'in kılavuzda açıkladığı takvime göre, tercih sonuçları 15 Eylül 2015 tarihinde yani yarın açıklanacak.
İlk atama kapsamında 36 bin 512, yeniden atama ve kurumlar arası yeniden atama kapsamında 371, millî sporcu ataması kapsamında ise 117 öğretmenin ataması gerçekleştirilecek.Bilgisayar ortamında gerçekleştirilen atama sonuçları, atamaların yapıldığı tarihte bakanlığın http://ikgm.meb.gov.tr internet adresinden duyurulacak.
En fazla atama yapılacak 10 branş arasında sınıf öğretmenliği 4 bin 189 rakamı ile ilk sırayı aldı. Bunu İngilizce 3 bin 964, din kültürü ve ahlak bilgisi 3 bin 819, ilköğretim matematik 2 bin 574, okul öncesi öğretim 2 bin 90, Türkçe bin 974, özel eğitim bin 593, fen bilimleri-fen ve teknoloji bin 535, rehberlik bin 440, matematik ise bin 334 sayısı ile takip etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.