Pazartesi 03.09.2012 15:15

Pazarlama aklını teknolojiyle bütünleştirmek isteyenlere iyi haber

IAB Türkiye’nin Kadir Has Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi’yle birlikte başlattığı sertifika programı, dijital dünyanın insan kaynağı gelişimine destek vermek üzere atılmış bir adım...

Dünya değişiyor. Gelişen teknoloji, iletişim paradigmalarını, işletme mantığını, iş yapma mekanizmalarını değiştiriyor, pazarlama ve iletişim kanallarını yeniden şekillendiriyor. Yeni dünyayı internet ve internetle doğup büyüyen nesiller şekillendiriyor. İletişimciler, pazarlamacılar artık birden fazla ekranı aynı anda tüketen interaktif tüketiciyle iletişim kuruyor.
IAB Türkiye – Kadir Has Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi ortak projesi olan Dijital Pazarlama İletişimi Sertifika Programı'nın temel amacı değişen dünyaya uyum sürecini hızlandırmak. IAB Türkiye Başkanı Ahmet Pura, derneğin birinci yılını tamamladığı dönemde bu işbirliğini başlatmaktan duyduğu mutluluğu dile getirdi ve 'IAB Türkiye için bir ilk olma özelliğini taşıyan bu proje, akademik dünya ile sektör arasında köprü kurmak, sektörün ihtiyaçlarını karşılayacak insan kaynağını sektöre kazandırmak adına önemli ve değerli' dedi.
Kadir Has Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mustafa Aydın, üniversitenin temel felsefesinin teoriyle pratiği bütünleştirmek olduğunu vurguladı. Dijitalin günümüz insanı için vazgeçilmez bir unsura dönüştüğüne dikkat çekti ve akademianın herkesten önce bu değişime uyum sağlaması gerektiğini, Kadir Has Üniversitesi'nin bu alanda çalışmaya başlayan ilk üniversite olduğunu, IAB Türkiye işbirliğinin geliştirilerek sürdürüleceğini ifade etti.
IAB Türkiye Eğitim Yürütme Kurulu Başkanı Neslihan Olcay programın, reklamveren ve ajans tarafında çalışan, 'dijitali biliyorum' demek isteyen sektör profesyonelleriyle, dijital pazarlama endüstrisinde çalışmayı hedefleyen öğrenciler ve üniversiteden yeni mezun olanlar için ideal bir içeriğe sahip olduğunu belirtti.
6 Ekim – 22 Aralık 2012 döneminde 10 haftalık bir dönemde tamamlanacak programın dersleri Kadir Has Üniversitesi Cibali Kampüsü'nde yapılacak. Programı bitirenler arzu ederlerse IAB Türkiye üyesi kuruluşlarda staj yapma imkanı elde edecek.
Dijital Pazarlama İletişimi Sertifika Programı
Dersler 6 Ekim 2012'de Yardımcı Doçent Çağrı Yalkın ve İsmail Hakkı Polat'ın gelenekselden dijitale geçişi kapsayan girişiyle başlayacak. Ardından sırasıyla display reklamcılık, online video ve in-game reklam, mobil reklam, sosyal medya ve deneyim yönetimi, arama motoru reklamcılığı ve dijital kampanya stratejisi konuları işlenecek. Her bir konunun, uzmanı tarafından anlatılacağı programa Berk Uder, Cüneyt Devrim, Ebru Mersin, Ercüment Büyükşener, Kader Kutun, Ömer Lütfü Diri, Sarper Danış ve Tümay Asena gibi isimler eğitmen olarak destek verecek.
Ayrıntılı bilgi için www.iabturkiye.org/sertifika
IAB Türkiye
33 ülkede faaliyet gösteren IAB (Interactive Advertising Bureau), tüm dünyada interaktif reklamcılığın gelişmesi için çalışıyor. Merkezi Amerika'da bulunan IAB'nin, Avrupa'daki ülke bazlı örgütlenmesi IAB Europe tarafından koordine ediliyor. 2007 yılı Ekim'inde 23 katılımcıyla platform olarak kurulan ve 2011 Temmuz'unda dernekleşen IAB Türkiye reklamveren – ajans – medya üçlüsünün aynı çatı altında temsil edildiği tek meslek örgütü. Kuruluş amacı endüstrinin bir bütün olarak, sağlıklı biçimde gelişmesine destek vermek. IAB Türkiye bu hedef doğrultusunda eğitimden ölçümlemeye, endüstriyel standartların oluşturulmasından yarışmalara kadar pek çok alanda faaliyet gösteriyor.
Kadir Has Üniversitesi
Kuruluş çalışmalarına Kadir Has Vakfı (HASVAK) tarafından 1992'de başlanan ve 1997'de resmi olarak eğitime başlayan Kadir Has Üniversitesi akademik kadrosu, imkanları, uluslararası bağlantıları ve sürekli gelişim anlayışıyla Türkiye'nin önde gelen üniversitelerinden biri. Mühendislik ve Doğa Bilimleri, Hukuk, İletişim, Sanat ve Tasarım ile İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültelerine sahip olan Kadir Has Üniversitesi, uluslararası düzeyde kaliteli araştırmaların yapıldığı saygın bir bilim merkezi olmasının yanı sıra, düşünce, kültür, sanat ve spor dünyasına da önemli katkılar yapan; kent içinde, bulunduğu çevrenin ekonomik, sosyal ve kültürel gelişimine destek veren bir üretim ve çekim merkezi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.