Giriş Tarihi: 28.05.2010 10:24 Son Güncelleme: 28.05.2010 10:54

Peki nerelerde kitap okunmaz?

Türkiye'nin farklı yerlerinde Ocak ayından itibaren her 15 günde bir 70 haftadır Kitap Okuma Etkinlikleri düzenleyen Düşün Taşın Derneği, 13 Haziran 2010 tarihinde Ali Sami Yen Stadyumu'nda gerçekleştireceği ''Dünyanın En Yüksek Katılımlı Kitap Okuma Etkinliği'' öncesinde 30 Mayıs Pazar günü saat 12:00'da 37. Kitap Okuma Günleri ile Forum İstanbul'da olacak.
REKORA GERİ SAYIM BAŞLIYOR
Ali Sami Yen Stadyumu'nda 20.000 kişi ile birlikte aynı anda kitap okuyarak Guinness Rekorlar Kitabına girmeyi deneyecek olan gençler, son programlarını Forum İstanbul'a kitap severler ile birlikte gerçekleştirecek.
Türkiye'deki kitap okuma oranını %1 oranında değiştirmeyi hedefleyen dernek üyeleri dikkat çekmek ve farkındalık yaratmak için 'Okumayan Kalmasın' kampanyası kapsamında düzenleyecek oldukları ''Dünyanın En Yüksek Katılımlı Kitap Okuma Etkinliği'' ile aynı zamanda Guinness'e aday olduklarını da gösterecekler.
FOTOĞRAF SERGİSİ AÇILIYOR
Düşün Taşın Derneği üyeleri tarafından 'Okumayan Kalmasın' kampanyası dâhilinde her yerde kitap okunabileceği mesajını vermek için tasarlanan ''Nerelerde Kitap Okunmaz Fotoğraf Sergisi'' Forum İstanbul'da 37.Kitap Okuma Günleri'nde sergilenecek. Fotoğraf sergisi 30 Mayıs – 2 Haziran tarihleri arasında Kartaltepe Metrosu çıkışındaki Forum Meydanında izleyicilere sunulacak.
Yer: Forum İstanbul –Forum Meydanı (Metro çıkışı)
Tarih: 30 Mayıs 2010 Pazar
Saat: 12:00 – 14:00

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.