Cuma 19.07.2019 10:18
Son Güncelleme: Perşembe 22.08.2019 15:38

ÖSYM'den son dakika açıklaması! YKS tercih klavuzu yayında! 2019 Üniversite taban puanları, kontenjanları ve başarı sıralaması

YKS tercih kılavuzu erişime açıldı... Ölçme Değerlendirme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) bir milyonu aşkın adayın heyecanla beklediği tercih kılavuzu ile ilgili son dakika açıklamasını yaptı. 15-16 Haziran tarihlerinde gerçekleştirilen sınavın ardından YKS sonuçları, üniversite taban puanları ve kontenjanları araştırılmaya başlamıştı. ÖSYM resmi internet sitesinde YKS tercih kılavuzu ve üniversitelerin kontenjanları yayınlandı.2 ve 4 yıllık bölümler için taban puanları ve üniversite kontenjanları buradan öğrenebilirsiniz. İşte 2019 YKS tercih kılavuzu!

YKS, ÖSYM tarafından geçtiğimiz ay gerçekleştirilmiş ve sınavda yüz binlerce öğrenci üniversite hedefleri için ter dökmüştü. ÖSYM'den gelen son dakika haberine göre YKS tercih kılavuzu 2019 yayımlandı. YKS tercih kılavuzu ile adaylar, geçtiğimiz yıla ait üniversite taban puanları ve 2019 üniversite kontenjanları görüntüleyebiliyor. Peki, 2019 ÖSYM tercih kılavuzuna göre 2 ve 4 yıllık bölümlerin kontenjanları ve taban puanları ne kadar?

2019 YKS TERCİH KILAVUZU, ÜNİVERSİTE KONTENJANLARI VE TABAN PUANLARI

Yükseköğretim Kurumları Sınavı Yükseköğretim Programları ve Kontenjanları Kılavuzu, ÖSYM'nin internet sitesinde yayımlandı.

TERCİH KILAVUZU VE KONTENJANLAR İÇİN TIKLAYINIZ

İşte üniversitelerin 2019 kontenjanları ve taban puanları...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.