Cuma 02.08.2019 18:27
Son Güncelleme: Cuma 02.08.2019 18:27

Sözleşmeli öğretmenlik tercihleri nasıl ve nereden yapılır? 2019 Sözleşmeli öğretmenlik ilk atama tercih ekranı!

Sözleşmeli öğretmenlik tercihleri Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) tarafından 30 Temmuz tarihinde başladı. On binlerce öğretmen adayını yakından ilgilendiren branş, kontenjan listesi ve tercih kılavuzu ilkatama.meb.gov.tr adresinden duyuruldu. Bunun akabinde ‘’ Sözleşmeli öğretmenlik tercihleri nasıl yapılır?’’ sorusuna yanıt aranmaya başladı. Adaylar il-branş durumunu kontenjan listesi üzerinden öğrenebilecek. Haberimizin devamında 20 bin sözleşmeli öğretmen alımını tercihleri hakkında detaylar yer alıyor.

Milli Eğitim Bakanlığı'nca yayınlanan takvimde Sözleşmeli öğretmenlik tercih başvuru süreci devam ediyor. Binlerce öğretmen adayı '' Sözleşmeli öğretmenlik tercihleri nasıl ve nereden yapılır?'' sorusuna yanıt aramaya başladı. 20 bin sözleşmeli öğretmenlik için tercihler 30 Temmuz- 5 Ağustos 2019 tarihleri arasında yapılacak. Tercihler, aynı il ve/veya farklı illerde bulunan eğitim kurumları arasından istenilen öncelikte yapılabilecektir. Tercihler herhangi bir il veya ilçe milli eğitim müdürlüğüne onaylatılacaktır.

SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLİK TERCİHLERİ NASIL YAPILIR?

Adayların heyecanla araştırdığı Sözleşmeli öğretmenlik tercihleri, tercih kılavuzu, il-branş ve kontenjan listesine dair merak edilenleri haberimizde derledik. İşte ayrıntılar;

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.