Giriş Tarihi: 26.6.2019 09:32 Son Güncelleme: 26.6.2019 09:32

Sözleşmeli öğretmenlik tercihleri ne zaman? Sözleşmeli öğretmenlik MEB atama takvimi ve tercihleri yayınlandı

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) tarafından Sözleşmeli Öğretmenlik atama takvimi ve tercihleri yayınlandı. Binlerce öğretmen adayı tercih ve atamalara MEB’in resmi sitesinden ulaşabilir. MEB, 20 bin sözleşmeli öğretmen alımında, eğitim kurumu tercihlerinin alınacağı tarihleri açıkladı. Sözleşmeli öğretmenlerin alımı için gerekli şartlar, kadrolu öğretmenlerin alımı esasına uygun olarak yapılmaktadır. KPSS sınavından alınan puan sıralamasına göre, Milli Eğitim Bakanlığının öngördüğü okulların ihtiyacına göre alım yapılmaktadır. Peki 2019 Sözleşmeli öğretmenlik tercihleri ne zaman? İşte tüm detaylar…

Sözleşmeli öğretmenler, kadrolu öğretmenlerin yaptığı gibi Milli Eğitim Bakanlığına bağlı okullarda çalışırlar. Binlerce Sözleşmeli öğretmenlik atama takvimi ve tercihleri bekleyen adaylara müjdeli haber MEB'den geldi. Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, 2019 Mart tarihli 20 bin Sözleşmeli öğretmen atama duyurusu kapsamında başvuran adayların tercih ve atama takvimi belli oldu. Atanan sözleşmeli öğretmenler 2 Eylül itibarıyla göreve başlayacak. Peki MEB Sözleşmeli öğretmenlik tercihleri ne zaman yapılacak? İşte tercihler ve atama takvimine ilişkin merak edilenler…

Büyük bir merakla beklenilen Sözleşmeli Öğretmenlik tercih ve atama takvimi 2019 yayımlandı!

İşte detaylar;

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.