Giriş Tarihi: 19.9.2019 12:49 Son Güncelleme: 19.9.2019 12:49

TUS taban ve tavan puanları! 2019 ÖSYM TUS tercihleri ne zaman başlayacak? (1. dönem puanları ve kontenjanları)

TUS sonuçlarının açıklanmasının ardından Tıpta Uzmanlık Sınavına giren adayların gözü ÖSYM'nin yayınlayacağı TUS tercih kılavuzuna çevrildi. Sınav 1 Eylül tarihinde yapılmıştı bugün ise sonuçlar ÖSYM'nin ais sayfası üzerinden erişime açıldı. Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından düzenlene TUS taban ve tavan puanları sonuçlarını öğrenen adaylar tarafından araştırılmaya başlandı. Peki, TUS puanları açıklandı mı? Tıpta Uzmanlık tercih kılavuzu ne zaman yayınlanacak? İşte detaylar…

TUS puanları, Tıpta Uzmanlık Sınavı'na girmiş ve bugün itibariyle sonuçlarını öğrenen adaylar tarafından araştırılıyor. ÖSYM ais sayfası üzerinden sonuçlara erişim sağlanabiliyor. 1 Eylül tarihinde uygulanmış olan TUS tercih döneminin ne zaman yapılacağı merak konusu oldu. Geçtiğimiz dönem tercihler 15 gün içerisinde başlatılmıştı. Peki, ÖSYM tarih verdi mi? TUS puanları açıklandı mı? TUS tercih kılavuzu ne zaman yayınlanacak? İşte ayrıntılar…

2019 TUS PUANLARI AÇIKLANDI MI?

Bugün açıklanan sonuçların ardından ÖSYM'nin resmi sitesi üzerinden yapılacak tercih dönemi açıklaması heyecanla bekleniyor. Adaylar internet üzerinden "TUS puanları" araması yapıyor. Haberimizin devamından tercih dönemi hakkındaki detaylara ulaşabilirsiniz…

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.