Çarşamba 21.07.2021
Son Güncelleme: Çarşamba 21.07.2021

Uluslararası Maarif Dergisi 1 yaşında

Uluslararası Maarif Dergisi birinci yılını tamamladı. Türkiye Maarif Vakfı Mütevelli Heyeti Başkanı Birol Akgün, "Başlangıçta, küresel boyutta dünyanın en yaygın eğitim kurumlarından biri olan Türkiye Maarif Vakfı'nın eğitim alanındaki birikimini dünyayla paylaşmak hedefiyle çıktığımız yolda, dergimizin kısa sürede eğitimin sorunlarıyla ilgilenen akademisyen ve yazarlar için bir buluşma noktası olduğunu görmek bizleri mutlu ediyor" dedi. "Değişen Yeterlilikler ve Eğitim" konusunun masaya yatırıldığı derginin yeni sayısında yazar Alev Alatlı ve T3 Vakfı Mütevelli Heyeti Başkanı Haluk Bayraktar'ın röportajlarına da yer verildi. Alatlı, röportajında, "Eğer bu gezegen yaşayacaksa aydınlanmanın tezgahından geçmemiş insanlar sayesinde yaşayacak. Aydınlanmanın ne olduğunu bileceksiniz. Unutmayın; kendinizi tarif etmeniz için karşınızdakini tarif etmeniz lazım. Hiçbir çizgi başka türlü çizilmez..." dedi. T3 Vakfı Mütevelli Heyeti Başkanı Bayraktar ise "Teknoloji alanında ilerlememizin, iyi eğitimin öğrencilerin önüne çıkarılan iyi fırsatlarla harmanlanarak gerçekleşebileceğini düşünüyorum. Artık gençlerimiz, teknolojiye daha çok yatırım yapan bir Türkiye sayesinde potansiyellerini değerlendirebiliyorlar" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.