Perşembe 17.09.2020 10:01
Son Güncelleme: Perşembe 17.09.2020 10:02

YKS üniversite taban puanları ve boş kontenjanları 2020 sorgulama: YKS ek tercihleri üniversite boş kontenjan ve taban puanları açıklandı mı?

YKS ek tercih işlemlerinin başlamasına çok az bir süre kala, üniversite taban puanları ve boş kontenjan listesi merak edilmeye başlandı. YKS tercihlerinde herhangi bir yere yerleşemeyen adaylar, ek tercihlerde yeniden üniversite ve bölüm tercihinde bulunacak. Bu noktada, 2020 üniversite taban puanları ve boş kontenjanları merak ediliyor. YKS tercih sonuçlarına göre, devlet üniversitelerinde 11.749 boş kontenjan kaldı. Peki, 2020 üniversite taban puanları ve boş kontenjan listesi açıklandı mı? Üniversite boş kontenjanları nasıl öğrenilir? Detaylar haberimizde.

YKS ek tercihleri bugün başlıyor. Herhangi bir üniversite veya bölüme yerleşemeyen adaylar, YKS ek tercihlerde yeniden üniversite ve bölüm tercihinde bulunacak. Bu noktada, adayların en çok merak ettiği konu olarak üniversite boş kontenjan listesi ve üniversite taban puanları geliyor. Öyle ki, 2020 üniversite boş kontenjanları ve taban puanları, ek tercih yapacak adaylar için oldukça kritik bir konu durumunda.

ÜNİVERSİTE TABAN PUANLARI VE BOŞ KONTENJANLARI AÇIKLANDI MI?

2020-YKS Ek Yerleştirme Kılavuzu bugün yayımlanacak, tercihler 17-23 Eylül'de http://ais.osym.gov.tr ve ÖSYM AİS mobil uygulamasından yapılabilecek. Bu kılavuz içerisinde üniversite taban puanları ve boş kontenjanları ile ilgili bilgiler yer alacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.