Pazar 30.09.2018 13:18
Son Güncelleme: Pazar 30.09.2018 13:31

Yaşlılık atölyesi başlıyor

İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyoloji Araştırma Merkezi, Galatasaray Üniversitesi, İstanbul Şehir Üniversitesi, Yalova Üniversitesi ve 65+ Yaşlı Hakları Derneği iş birliği ile Yaşlılık Atölyesi düzenleyecek.

Türkiye'de yaşlılık ve yaşlanma alanında çalışan akademisyenleri, kamu kurum ve kuruluşlarını, STK'ları ve özel sektör çalışanlarını bir araya getirerek yaşlılık meselesini çeşitli boyutları ile ele almayı amaçlayan Yaşlılık Atölyesi, 1-2 Ekim 2018 tarihlerinde İstanbul Üniversitesi'nin Beyazıt'taki Kongre ve Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilecek.

Açılış oturumunda yer alan konuşmacılar ve sunum başlıkları şöyle:

  • Moderatör: Prof. Dr. Nilüfer Narlı, Bahçeşehir Üniversitesi
  • Nüfusun Yaşlanması: Nedenler, Sonuçlar ve Öncelikler, Prof. Dr. İsmet Koç, Hacettepe Üniversitesi
  • Geronteknolojik Ürün Kullanımı: Yerinde Yaşlanmanın Sürdürülebilirliği, Prof. Dr. Velittin Kalınkara, Pamukkale Üniversitesi
  • Yaşlılık Alanında STK Olarak Çalışmak: Deneyimler ve Planlar, Dr. Gülüstü Salur, 65+ Yaşlı Hakları Derneği
  • Medya ve Yaşlılık, Ferhat Boratav, CNN Türk Televizyonu

Yaşlılık Atölyesi'nin ilk gününde gerçekleştirilecek "Teknoloji ve Yaşlılık" panelinde bu alanda çalışan özel sektör temsilcileri yer alacak. "Yaşlılık ve Sağlık" panelinde ise akademisyenler ve kamu kurumu temsilcileri sağlıktaki son durumu değerlendirecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.