Perşembe 18.07.2019 09:25
Son Güncelleme: Perşembe 18.07.2019 09:27

Üniversite taban puanları 2019: 2 ve 4 yıllık bölümler taban puanları ve başarı sıralaması açıklandı mı?

2019 YKS üniversite 2 yıllık 4 yıllık taban puanları belli oldu mu? sorusu YKS sonuçlarının açıklanmasından itibaren en çok araştırılan konular arasında yer alıyor. 17 Temmuz saat 01.15 itibariyle sınav sonuçlarının açıklanması ÖSYM tarafından duyurulmuştu. YKS sonuçlarının erkenden açıklanması ise bireyler için sürpriz oldu. 2 yıllık veya 4 bölümler yıllık üniversitelerde eğitim görmek isteyen adaylar 'Üniversite taban ve tavan puanları belli oldu mu' sorusunun yanıtını arıyorlar. İşte 2019 Üniversite taban puanları, başarı sıralamaları ve yüzdelik dilimleri

Üniversite taban puanları ve yüzdelik dilimleri belili oldu mu? 2019 YKS sonuçları 17 Temmuz saat 01.15 itibariyle erişime açıldı. Puanlarını öğrenen bireyleri tercih heyecanı sarmış durumda bulunuyor. Özellikle sınav sonuçlarının adayların beklendiği günden açıklanması sürpriz olurken, 2 yıllık ve 4 yıllık üniversitelerde öğrenim görmek isteyen adaylar üniversitelerin tavan ve taban puanlarını araştırıyorlar. YKS tavan ve taban puanlarına ise haberimizin içeriğinden ulaşabilirsiniz…

YKS ÜNİVERSİTE TAVAN VE TABAN PUANLARI! YKS PUAN HESAPLAMA NASIL YAPILIR?

2019 YKS taban ve taban puanları henüz açıklanmazken bir önceki yılın taban puanlarına ve yüzdelik dilimlerine haberimizin içeriğinden ulaşabilirsiniz…

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.