Giriş Tarihi: 20.03.2022

10 tüketicinin sekizi gıdayı görerek alıyor

METRO Türkiye, araştırma ve danışmanlık şirketi KONDA işbirliğiyle 31 ilde 2.725 kişinin katılımıyla 'Yeme İçme Araştırması' yaptı. Araştırmaya göre 10 kişiden 8'i gıdayı gezerek, görerek ve seçerek almak istiyor. Gıda alışverişinde ürünlerin uygun fiyatlı olmasına dikkat edilme oranı ise yüzde 86 ile ilk sırada geliyor. Metro Türkiye CEO'su Sinem Türüng, "Tüketicilerin online alışverişe kayacağı düşünülse de araştırma sonuçları gösteriyor ki halen gıdamızı görerek almak istiyoruz" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.