100 milyar TL’lik alışveriş çılgınlığı
11.11, Efsane Cuma ve Siber Pazartesi için hazırlanan firmalar indirim kampanyalarıyla ekonomiye de can suyu olacak. Yüzde 70’e varan indirimler yapan markalar bu yıl 100 milyar lira ciro hedefliyor
BAKANLIK UYARDI
Geçtığimiz günlerde Ticaret Bakanlığı internet alışverişlerinde malın veya hizmetin özellikleri, fiyatı gibi unsurların karşılaştırılması, satıcı ve sağlayıcı hakkındaki şikâyetlerin incelenmesi uyarısında bulundu.
YÜZDE 70 İNDİRİM YAPACAĞIZ
Kiğılı CEO'su Hilal Suerdem: Kampanyamızı 4 Kasım'da başlattık. Tüm ürünlerimizde etiketin yarısı, promosyon ürünlerde ise yüzde 70 indirim olacak. Kasım ayında geçen seneye göre ciromuzda yüzde 80 artış bekliyoruz.
YÜZDE 25 ARTIŞ
ÖNGÖRÜYORUZ
Teknosa Genel Müdür Yardımcısı Cenk Yenginer: Kasım ayında bu sene ciroda %25, adette %20 oranında bir artış öngörüyoruz. Bu sene Dünya Kupası nedeniyle televizyon ve ses sistemi, trend ürünlerden.
SATIŞLARDA %150
BÜYÜME OLACAK
Suwen Genel Müdür Ali Bolluk: 9-13 Kasım arasında yüzde 50, 18-27 Kasım'da ise tüm ürünlerde yüzde 60'a varan indirimlerimiz olacak. Kasım ayında ciro beklentimiz geçen yıla göre yüzde 150 artış.
ONLINE KANALLAR ÖNE ÇIKACAK
ETİD Başkanı Emre Ekmekçi: Bu yılda kampanya dönemlerinde online ve fiziksel satışların yüzde 100 artmasını ve piyasaya yaklaşık 100 milyar TL'lik doping sağlamasını bekliyoruz. Bu yıl da online kanallar öne çıkacak.
ÖNEMLİ OLAN DOĞRU FİYATLAMA
Orka Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu: Bizim için önemli olan başlangıçta doğru fiyatlandırma. Kasım ayında çok büyük indirimler yapmayacağız. Zaten fiyatlarımızı belirlerken çok büyük bir hassasiyet gösteriyoruz.
CİRODA İKİ KAT ARTIŞ YAŞARIZ
Ayaydın-Miroglio Genel Müdürü Uğur Ayaydın: Tüm ürünlerde tek parçada yüzde 20, iki ve üzerine yüzde 30 indirim yapacağız. Kasım ayında ciddi bir büyüme beklentimiz var. Geçen senenin en az iki katı ciro artışı yaşarız.
TELEFONLARDA CAZİP İNDİRİM
MediaMarkt İcra Kurulu Üyesi Faruk Kocabaş: Akıllı telefonlardan beyaz eşyalara, bilgisayarlardan küçük ev aletlerine kadar birçok kategoride satış artışı bekliyoruz. Akıllı telefonlarda tüketiciler için cazip tekliflerimiz olacak.
ÜÇ GÜNDE 2.3 KAT SATIŞA ULAŞTIK
Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Murat Büyümez: Bu yıl kampanyaya tüm kasım boyunca devam ediyoruz. İlk üç günde sipariş sayımız geçen yılın 2.3 katına çıktı. Kasım ayı KOBİ'ler için de fırsatlar barındırıyor.
70 MİLYON ÜRÜN SATACAĞIZ
Trendyol CMO'su Erdem İnan: Geçen Kasım'da 112 bin satıcı 63 milyon ürün sattı. Kampanyalı ürün satışı 6 kat artarken anlık 2.1 milyon müşteri ile rekor kırdık. Bu yıl 70 milyon ürün satışı ve 20 milyar görüntüleme hedefimiz var.
EN SON HABERLER
- 1 İlk taksitte son tarih 31 Mayıs! Bu yıl ev alan vergisini 2025’te ödeyecek
- 2 Kalkınmacı devlet ruhu
- 3 Toplu taşıma yoksa servis devam edecek
- 4 500 milyon $’lık Türk Yatırım Fonu kuruluyorTürk
- 5 Bu yıl ev alan vergisini 2025’te ödeyecek
- 6 Tüm kıyılar vatandaşa açılıyor
- 7 Bungalovda erken rezervasyon tuzağı
- 8 Bakan Özhaseki ilk kez açıkladı! Sahillerin işgaline karşı yeni bir çalışma başlattık
- 9 Akkuyu'daki önemli isim duyurdu! İşte o gelişme...
- 10 Çiftçiler mobil teknolojide yüz yüze buluşmayı sevdi