150 milyar dolarlık pazarda dev buluşma
BEKLENTİMİZ YÜKSEK
Milano sokaklarına da taşan fuar, pandemiden sonra en yüksek katılımı bu yıl gördü. 300 bin kişinin katılması beklenen etkinlikte Beko Europe olarak toplam 2 bin metrekarelik stand alanında ürünlerini sergilediklerini belirten Arçelik Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Akın Garzanlı, Eurocucina'da bu sene sürdürülebilirlik, kalite, inovasyon ve estetik kavramlarını odağına alan mutfak teknolojilerini ziyaretçilerle buluşturduklarını belirtti. Garzanlı, "Beko, Eurocucina'ya ilk kez 2016'da katıldı. İtalya'da iş yaptığımız şirketler fuara dikkatimizi çekti. İki yılda bir düzenlenen bu fuar, belli kriterlere göre şirketleri kabul ediyor. Bu nedenle çok önemsediğimiz, çok şey öğrendiğimiz bir fuar. Beko olarak 1.000 metrekarelik alanda sürdürülebilirlik, ankastre mutfak teknolojileri, yeni tasarım ankastre ürün serileri ve sağlıklı pişirme köşesi konseptlerinde bir tasarım yaptık. Whirpool ise Indesit, Hotpoint markalarıyla 1.000 metrekarelik alanda ayrıca katıldı. Toplam 4 markayla katılım sağladık. Fuardan beklentimiz yüksek" diye konuştu.
MUTFAK TEKNOLOJİLERİNDE YENİ TRENDLER
EN SON HABERLER
- 1 Çiftçilere 72 milyon 554 bin lira tarımsal destekleme ödemesi yapılacak
- 2 Borsa İstanbul'da kapanış rekoru!
- 3 Merkezi Kayıt Kuruluşu / İlan
- 4 500.000 avro destek aldı! 5 milyon adet üretti
- 5 Bakan Şimşek: Önceliğimiz enflasyonu tekrar tek haneye düşürmek
- 6 Bakan Yumaklı: Birçok alanda üretimi ve üreticiyi destekliyoruz
- 7 Bakan Kacır: Türkiye'ye yatırımların çok hızlanacağını öngörüyoruz
- 8 TİM Başkanı Mustafa Gültepe: Türkiye’yi dünyanın en büyük 10 ekonomisinden biri yapmak için çalışıyoruz
- 9 Rekabet Kurumu’na uluslararası ödül!
- 10 Kültür ve Turizm Bakanlığından sinema sektörüne 44,9 milyon TL'lik destek