Harley'in yeni hedef kitlesi kadınlar
Harley Davidson, dünya genelinde satışları düşünce kadınları öncelikli hedef kitlesi yaptı.
SOSYAL AĞ KURULDU
Harley Davidson Pazarlama Sorumlusu Mark-Hans Richer, strateji gereği yaş dağılımında da daha esnek bir potansiyel müşteri kitlesine sesleneceklerini belirtti. Richer "Genç ve kadın hedef kitlesi ile daha fazla büyüyeceğimize inanıyorum" diyerek yeni modellerden Iron 883'ün 8 bin dolardan daha düşük fiyattan satışa sunulduğunu ifade etti. Pazarlama Sorumlusu Richer, şirketin yeni stratejisi dahilinde kadın ve Latin Amerikalılar için online sosyal ağ alanları kurduklarını belirtti. Robert W. Baird & Co. şirketi analistlerinden Craig Kennison, yapılan araştırmalarda Harley Davidson'un esas kitlesini soğutmadan kadın, genç ve azınlıklara yoğunlaşmasının ekonomik açıdan zorunluluk olduğunu söyledi.
EN SON HABERLER
- 1 Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, TİM Başkanı Mustafa Gültepe ile görüştü
- 2 Bakan Şimşek'ten enflasyon mesajı! O tarihi işaret etti: Tek haneye düşecek
- 3 Ankara'da işletmelere yönelik vergi denetimi yapıldı
- 4 Uzmanlar kredi notu artışını değerlendirdi
- 5 Bakan Kacır: Askeri insansız hava aracı üretiminde dünya lideriyiz
- 6 Bakan Uraloğlu rakamlarla açıkladı! Avrasya Tüneli'nden rekor geçiş: Günlük...
- 7 SON DAKİKA: Bakan Mehmet Şimşek: Ekonomiye güveni en üst seviyeye taşıyacağız! Not artışları devam edecek
- 8 EMEKLİ PROMOSYON SON DAKİKA: Mayıs ayarı! Banka promosyonu 20.000 TL'ye dayandı
- 9 İşte Türk balıkçılarının 12 yeni hedef ülkesi!
- 10 "Orman Benim" kampanyasında 313 ton atık toplandı