Çarşamba 06.05.2009

Türk modemci Airties, Yunan'ın kablosuzda ikinci tercihi oldu

Komşunun en büyük teknoloji zincir marketi Multirama'da en çok satılan ikinci kablosuz modem olan Airties'ın hedefi birincilik


Kablosuz modem üreten Airties, Türkiye'den doğan marka olarak büyümeye devam ediyor. Türkiye'de kablosuz modem pazarında yüzde 60 paya sahip Airties, Yunanistan ve Ukrayna'da pazar liderliği için adımlarını atıyor. Ar-Ge yatırımlarını 6 milyon TL'ye çıkaran şirket yerel pazarların ihtiyaçlarını iyi görerek 2009 yılında 60 milyon dolar ciro ile yüzde 10 büyüme hedefi koydu. "Daha önce yaptığımız yatırımın meyvelerini topluyoruz" diyen Airties Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Çelebi, Yunanistan'da en büyük teknoloji perakende şirketinde en çok modem satan ikinci marka olduklarına dikkat çekerek 6 ay içinde liderliğe ulaşmayı hedeflediklerini de sözlerine ekledi. '
BAYİLERİ DİNLİYORUZ'
Çelebi, "Türkiye liderliği tamam. Yunanistan'ın en büyük perakende teknoloji market zinciri Multirama'da kablosuz modemde en çok satılan ikinci marka oldu. Her ülkenin ihtiyaçlarına göre değişiklikler yapıyoruz. Her yerde en fazla 2 günde arızalı ürünü değiştiriyoruz" dedi. Airties Uluslararası Kanal Satış Müdürü Evrim Örk de bayilerden çok şey öğrendiklerini belirterek, "Büyük dağıtıcılar ve bizim başarımızın altında yatan en önemli sebebi küçük bayilerle ilişkilerimizi sağlamlaştırıyoruz. Bizim hiçbir ürünümüz diğer ülke ile aynı değil. Antalya bayimiz kotalı internet konusunda sayaç geliştirme fikrini verdi. Bu sayede yerel pazarda farklılık yaratıyoruz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.