Son Güncelleme: Pazartesi 11.05.2009
Otto Group sanal mağaza ile Türkiye pazarını deneyecek
Otto Group dünyanın en büyük alışveriş sitelerinden Limango ile Türkiye'ye girdi. Şirket gerçek mağazalarından önce sanal mağazayla pazarı izleyecek
'İŞLERİ ZOR'
Limango Almanya'nın Yönetim Kurulu Üyesi Sven van den Bergh verdiği demeçte, "Türkiye'ye girişle beraber genç ve etkileyici pazarda başarılı olmak için kendi reçetemizi Türk pazarına transfer edeceğiz" diyor. Dünya Perakende Kongresi'nin Türkiye temsilcisi Eurosis Consulting'in ortağı Murat Suner ise Türkiye'de internetten satışın hala çok küçük bir pazar olduğunu Otto Group'un işinin zor olduğunu belirtiyor.
19 ülkede 123 şirketi 53 bin çalışanı var
Dünyanın en büyük perakende şirketlerinden biri olan Otto, 1949'da Otto Versand adı altında Werner Otto tarafından kuruldu. 3 çalışanla 'posta ile satış' işine başlayarak bugün dünyanın en büyük ikinci e - ticaret şirketi olmayı başaran Otto, 5 yıl içinde Alman posta ile satış şirketleri Schwab ve Heine ile Fransız 3 Suisses'i satın alarak 'Otto Group'a dönüştü. 53 bin kişinin çalıştığı şirket, Avrupa, Asya ve Kuzey Amerika gibi üç önemli ekonomik bölgede 19 ülkede 123 şirketi kapsıyor. 16.5 milyar euro cirosu bulunan Otto Group, bunun yaklaşık 6 milyar eurosunu internet üzerinden yapılan satışlardan elde ediyor.
EN SON HABERLER
- 1 LPG ithalatı şubatta yıllık bazda azaldı
- 2 Bakan Işıkhan sendika başkanlarıyla sahaya indi
- 3 Lila Kağıt ve Koton, Halka Arz Ediliyor
- 4 Doğal gaz ithalatı şubatta azaldı
- 5 3 bin 204 konutun anahtarları teslim edildi! Depremzedeler Haziran’da yeni yuvalarında olacak
- 6 Bandrollü ürünlere yönelik 33 bine yakın denetim yapıldı
- 7 Merkezi Kayıt Kuruluşu // İLAN
- 8 3 Avrupa ülkesinden vize açıklaması: Türk vatandaşları için...
- 9 Bilişim Vadisi'nden Türk girişimcilere dünya sahnesi yolunda tam destek
- 10 Turizm gelirinde tarihi rekor! Bakan Ersoy: Yıl sonu hedeflerimize uyumlu ilerliyoruz