Pazartesi 11.05.2009
Son Güncelleme: Pazartesi 11.05.2009

Otto Group sanal mağaza ile Türkiye pazarını deneyecek

Otto Group dünyanın en büyük alışveriş sitelerinden Limango ile Türkiye'ye girdi. Şirket gerçek mağazalarından önce sanal mağazayla pazarı izleyecek

İnternetten satış kategorisinde Amazon'dan sonra ikinci sırada yer alan Alman Otto Group, Türkiye pazarına kendine bağlı Limango ile adım attı. Davet ve referans sistemiyle çalışan ve üst düzey markaları yüzde 70'e varan indirimlerle satışa sunan site Türkiye pazarında ilk etapta Adidas, Trussardi, Mandarina Duck ve GF Ferré koleksiyonlarından ürünleri satışa sunacak. Türkiye pazarına ilk adımını Limango sitesiyle atan Otto Group, siteyi çocuk ürünlerini yüzde 70 indirimli fiyatla satışa sunmak için Ocak ayında satın aldı. 15 - 34 yaş arası nüfusun toplam nüfusun yüzde 57'sini oluşturduğu Türkiye pazarına internet perakendeciliği ile girmenin büyük bir fırsat olacağını düşünen firma Türkiye'deki ekibinin başına da kısa süre önce kapanan esotre.com.tr'nin Genel Müdürü Gülfem Toygar oldu.
'İŞLERİ ZOR'
Limango Almanya'nın Yönetim Kurulu Üyesi Sven van den Bergh verdiği demeçte, "Türkiye'ye girişle beraber genç ve etkileyici pazarda başarılı olmak için kendi reçetemizi Türk pazarına transfer edeceğiz" diyor. Dünya Perakende Kongresi'nin Türkiye temsilcisi Eurosis Consulting'in ortağı Murat Suner ise Türkiye'de internetten satışın hala çok küçük bir pazar olduğunu Otto Group'un işinin zor olduğunu belirtiyor.
19 ülkede 123 şirketi 53 bin çalışanı var
Dünyanın en büyük perakende şirketlerinden biri olan Otto, 1949'da Otto Versand adı altında Werner Otto tarafından kuruldu. 3 çalışanla 'posta ile satış' işine başlayarak bugün dünyanın en büyük ikinci e - ticaret şirketi olmayı başaran Otto, 5 yıl içinde Alman posta ile satış şirketleri Schwab ve Heine ile Fransız 3 Suisses'i satın alarak 'Otto Group'a dönüştü. 53 bin kişinin çalıştığı şirket, Avrupa, Asya ve Kuzey Amerika gibi üç önemli ekonomik bölgede 19 ülkede 123 şirketi kapsıyor. 16.5 milyar euro cirosu bulunan Otto Group, bunun yaklaşık 6 milyar eurosunu internet üzerinden yapılan satışlardan elde ediyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.