Çarşamba 13.05.2009 00:00

Boğaziçili öğrencilerle deneyimlerini paylaştı

Türk Telekom Genel Müdürü Dr. Paul Doany, öğrenciler ile bir araya gelmeye devam ediyor. Doany’nin üniversitelerdeki bugünkü durağı Boğaziçi Üniversitesi oldu.

Türk Telekom Genel Müdürü Dr. Paul Doany, Boğaziçi Üniversitesi öğrencileriyle bir araya geldi. Daha önce İstanbul Üniversitesi, Hacettepe Üniversitesi, Bahçeşehir Üniversitesi ve Doğa Koleji'nde gerçekleştirilen konferanslarda öğrencilerle bir araya gelen Doany, gençlerle deneyimlerini paylaşmaya devam ediyor.
Dr. Doany, "The Future of Convergence is Now! – Yakınsamanın Geleceği Bugündür!" başlıklı sunumuyla Boğaziçi Üniversitesi öğrencilerine Türk Telekom'un yakınsama vizyonuyla ilgili bilgiler verdi. Öğrencilerin telekom dünyası ve Türk Telekom'a ilişkin sorularını yanıtlayan Doany ayrıca, kendi kariyerinden örneklerle, öğrencilere geleceklerini şekillendirmelerinde faydalı olacak önerilerde de bulundu.
Doany, şunları söyledi:
"Çok yakında iş dünyasına gireceksiniz ve geleceğin yöneticileri olacaksınız. Size şu tavsiyede bulunabilirim: Risk alın ve hata yapmaktan korkmayın. Başarısız olmaya hazır değilseniz, asla başarılı olamazsınız. Takım halinde çalışın ve takım liderinizi destekleyin. İnsanlar tek başlarına hiçbir yere varamazlar. Başarıya giden kısa yol yoktur. Sıkı çalışın... Bir gün mutlaka yıldızınız parlayacaktır."
İş dünyası ve üniversite işbirliğine büyük önem veren Türk Telekom'un gençlerle buluşmaları önümüzdeki günlerde de devam edecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.