Pazar 17.05.2009
Son Güncelleme: Pazar 17.05.2009

'Plaj kızları' konsepti Japonya yolcusu

Müşterilerin hem midesine hem de gözüne hitap eden Hooters zincirine talep artıyor

ABD'de ekonomik kriz nedeniyle işleri durma noktasına gelen restoranlar zor günler yaşarken, 'plaj kızları' konseptli restoran zinciri Hooters, yurtdışında yeni restoranlar açmaya hazırlanıyor. 26 ülkede şubesi bulunan ve bu yıl içinde Japonya, Çek Cumhuriyeti, Slovakya ve Guam Adası'nda, gelen talepler doğrultusunda yeni restoranlar açmayı hedefleyen ünlü şirket, ABD'nin 43 eyaletinde 452 restorana sahip. Krize rağmen cirosunu 2008'de yüzde 2 artırarak 997 milyon dolar gelir elde eden Hooters'ın ABD operasyonunda bu yılki hedefi krize rağmen 1 milyar doları aşmak. Sadece kadın garsonların çalıştığı ve giydikleri üniforma ile erkek müşterilerin yoğun ilgisini çeken restoran alışılagelmişin dışında bir konsepte sahip.
MÖNÜ DE, KIZLAR DA GÜZEL

Tavuk kanadı ve deniz ürünleri ile meşhur restorantta garson kızlar müşterilerle oturup sohbet edebiliyor ve resim çekinebiliyor. Hafta sonu çekilişlerinde restoran kızlarının resimlerinin yeraldığı takvimler müşterilere dağıtılıyor. Lezzetli yemekler yanında müşteriye sundukları servis hizmeti ile diğer restoranlardan ayrıştıklarını belirten Hooters Pazarlama Başkan Yardımcısı Mike Mcneil, "Cebinizde 20 dolar olsa sadece karnınızı doyuracak bir yere mi gidersiniz yoksa hem eğlenip hem de ziyafet çekebileceğiniz bir yere mi?" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.