Pazartesi 18.05.2009

Lassa, ralli yaparak İtalya'da 10 milyon $'lık lastik satacak

Türk lastik markası Lassa, yurtdışı pazarlarda atağa kalktı. Toplam 55 ülkeye ihracat yapan Lassa, dünyada marka bilinirliliğini ve imajını yükseltmek için ilginç bir yöntem uyguluyor. Lassa, İtalya'da rallilere katılıp, hem ihracatını artırmak hem de imajını dünyada yükseltmek istiyor. Arkasına Turquality'inin desteğini de alıp İtalya rallilerinde boy göstermeye hazırlanan Lassa, bunun sonucunda İtalya'ya 250 bin adet lastik ihracatı hedefliyor. Brisa Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü Gökhan Cüceloğlu, "Lassa yarış lastiklerinin dünya çapında bir marka olmasını istiyoruz. Bu amaçla, ihracatta güçlü olduğumuz ve pazar payımızın yüksek olduğu İtalya'yı tercih ettik" dedi.

250 BİN ADET İHRACAT

Brisa Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Serdar Demirdağ ise şunları söyledi: "Lassa yarış lastiklerini, yurt dışındaki rallilerde kullanarak, Türk mühendisliğinin geldiği noktayı en çarpıcı şekilde gösteriyoruz. Rallinin desteğiyle bu yıl İtalya'ya 250 bin lastik satacağız. Bu rakam 10 milyon dolarlık bir artışa denk geliyor."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.