Salı 19.05.2009
Son Güncelleme: Salı 19.05.2009

Merkez Medya’nın en sevileni SABAH çıktı

Türkiye’nin en sevilen markaları araştırmasında ikinciliğini koruyan SABAH kadınların gözdesi oldu

Aylık pazarlama iletişimi dergisi MediaCat tarafından Ipsos-KMG işbirliğiyle gerçekleştirilen araştırmaya göre SABAH Merkez Medya'nın en sevilen markası oldu. Türk tüketicisinin hayatında yer tutan 20 kategoride en sevilen markaların belirlenmesi için 23 Şubat -22 Mart 2009 arasında 12 ilde 15-55 yaş arasında bin 200 kişi ile görüşülerek yapılan araştırmanın gazete kategorisinde SABAH bir önceki araştırmada olduğu gibi ikinciliğini korudu. SABAH kadınlar tarafından en sevilen gazete oldu. Posta'nın Hürriyet'ten birinciliği aldığı gazete kategorisinde, Hürriyet üçüncü sıraya düştü. En sevilen televizyon kanalı kategorisinde atv üçüncü sırayı aldı. atv'nin yaş ve cinsiyet ayrımı olmadan yüksek sosyo-ekonomik grup tarafından sevildiği ortaya çıktı. Tüm kategorilerde en sevilen marka bir önceki araştırmadaki gibi Nokia oldu.
En beğenilen markalar
1- Nokia 72
2- THY 68
3- Turkcell 59

4- Arçelik 51
5- Coca-Cola 38

6- İstikbal 32
7- Casper 32

8- Kanal D 30
9- McDonald's 23

10- Carrefour 20
Yüksek sosyo-ekonomik grup atv seyrediyor
En sevilen televizyon kanalı kategorisinde ise atv üçüncü sırayı aldı. atv'nin yaş ve cinsiyet ayrımı olmadan yüksek sosyo-ekonomik grup tarafından sevildiği ortaya çıktı.
En çok tercih edilen gazete
1- Posta
2- SABAH
3- Hürriyet

4- Zaman
5- Milliyet
En sevilen TV kanalı
1- Kanal D

2- Show TV
3- atv

4- Samanyolu
5- Star TV

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.