Perşembe 21.05.2009 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 21.05.2009 15:48

Beşiktaş borsada şampiyon

Turkcell Süper Lig'de 32. hafta sonunda liderliğini sürdüren Beşiktaş'ın İMKB'de işlem gören hisseleri, yıl başından bu yana gösterdiği performansla borsanın en flaş kağıdı oldu.

Beşiktaş hisselerinin bugün ulaştığı 12,50 liralık fiyat itibariyle, Nisan ayı sonundan bu yana geçen 21 günlük süredeki artış yüzde 230,69, önceki Cuma gününe göre 6 günlük artış ise yüzde 67,79 olarak gerçekleşti.
Beşiktaş hisseleri 2008'i 1,37 liralık fiyatla kapattıktan sonra aylık bazdaki hareket dikkate alındığında sürekli yükselen bir trend izledi. Beşiktaş hisseleri ocak ayında yüzde 23,36, şubat ayında yüzde 1,18, mart ayında yüzde 18,71 ve nisan ayında yüzde 86,21 oranında artış gösterdi. Hisse senetleri ocak ayını 1,69 liradan, şubat ayını 1,71 liradan, mart ayını 2,03 liradan ve nisan ayını da 3,78 liradan tamamladı.
Haftalık bazdaki seyri izlediğimizde de benzer bir çıkış süreci dikkati çekiyor. Özellikle Nisan ayı boyunca haftalık bazda yüzde 1,12 ile yüzde 38,22 arasında değişen artışlarla hisselerin fiyatı 3,78 liraya çıktı.
Mayıs ayının ilk haftasında yaşanan yüzde 3,14'lük düşüşün ardından hisse senetleri, sadece geçen hafta yüzde 103,55 gibi yüksek bir artışı gerçekleştirdi. Böylece Beşiktaş hisselerinin fiyatı 7,45 liraya çıkmış oldu.
Hisselerin geçen hafta sonundan itibaren gösterdiği artışların yüzde 67,79'a ulaşmasıyla birlikte hem haftalık hem aylık hem de yıl başına göre değişimlerde Beşiktaş hisselerinin ilk sırada yer aldığı görülüyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.