Cumartesi 23.05.2009
Son Güncelleme: Cumartesi 23.05.2009

Haber turu....

1.7 milyon kişi Türkiye'yi tercih etti
2009 yılı Nisan ayında Türkiye'yi ziyaret eden yabancı sayısı geçen yılın aynı ayına göre yüzde 6.21 artış göstererek 1 milyon 750 bin 281 oldu. Turizm Bakanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre, Nisan 2009'da Türkiye'ye en çok ziyaretçi gönderen ülkeler sıralamasında Almanya yüzde 17.10 ile birinci, İngiltere yüzde 6.49 ile ikinci, Bulgaristan yüzde 6.30 ile üçüncü sırada yer alırken, Bulgaristan'ı Hollanda, Gürcistan, Fransa, Rusya Federasyonu, İran, Yunanistan ve İtalya izledi.
Lancia Ypsilon Sport'ta özel indirim
TOFAŞ çatısı altında yer alan Lancia Türkiye, İtalyan lüks otomobil üreticisinin küçük sınıftaki Ypsilon modelinin sportif versiyonu için stoklarla sınırlı kampanya başlattı.1500 TL'yi aşan indirim imkanının sunulduğu kampanyada Lancia Ypsilon Sport MomoDesing'in anahtar teslim fiyatları 14 bin 109 eurodan başlıyor. Otomobilde hem manuel hem de otomatik şanzıman seçeneği sunuluyor.
Erken rezervasyon baharı Taksim'de
Yerli turiste yüzde 40'a varan avantajlı ödeme imkânı sağlayarak iç turizmi canlandırmayı hedefleyen 8 Haziran'a kadar devam edecek "Erken Rezervasyon Baharı" kampanyasının tanıtımları Taksim Meydanı'na taşındı. dDf tarafından 3 boyutlu tasarlanan ve Taksim ve Kadıköy meydanları ile Beşiktaş iskelesi önünde kurulan standlar halkın dikkatini çekerek tatilin herkesin hakkı olduğu bilincini aşılamaya çalışıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.