Son Güncelleme: Cuma 22.05.2009
Tüketicinin şifresini çözen Sony, LCD TV'de satışları katladı
200Hz LCD TV satışındaki artış Sony Genel Müdürü'nün "Krizde tüketici markaya güvenir" öngörüsünü doğruladı
200Hz YARIŞI
Sony, LG ve Samsung hareketli görüntülerde LCD ekranların performansı artıracak 200 Hz teknolojisini yeni televizyon modellerinde kullanmaya başladı. Futbol maçlarında en heyecanlı anları, aksiyon filmlerindeki görüntülerin kalitesini artıran 200Hz teknolojisini pek çok marka piyasaya sürmeye başladı. Sony Motionflow 200Hz teknolojisinin tanıtım yüzü Brezilyalı futbolcu Kaka oldu. LG ise 200Hz teknolojisini Formula 1 sporu ile anlatıyor. LG LH5000 modeli yeni ürün olarak piyasaya sunuluyor. Diğer Güney Kore markası Samsung'un, 200Hz'e sahip B750 LCD TV modelinde Ultra Clear Panel teknolojisi sayesinde yansıma azaltılırken, daha keskin kontrast oranına ulaştığını iddia ediyor.
EN SON HABERLER
- 1 ASELFLIR-500 ile nokta atışı! Bayraktar TB2'den işaretledi MAM-L, KMC, CİRİT vurdu
- 2 Tarımsal atıklar katma değerli ürünlere dönüşüyor
- 3 Çoban bulunamıyor! Maaşı ise dudak uçuklatıyor...
- 4 T10X zirveyi bırakmadı! Satılan her 2 elektrikli otomobilden 1'i Togg oldu
- 5 Doğal gaz depoları yenilenebilir kaynaklarla çalışıyor
- 6 GİB: Kurumlar vergisi beyannamesi için yarın son gün
- 7 Hazine yarın iki ihale düzenleyecek
- 8 Memura disiplin affı
- 9 SON DAKİKA: Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz: Enflasyonun ateşi yaz aylarında düşecek
- 10 Memur olmak isteyenler dikkat! 20 kamu kurumu 37.262 personel alımı yapacak