Cumartesi 23.05.2009
Son Güncelleme: Cuma 22.05.2009

'Tulumbaya ilk suyu döküyoruz'

Hisarcıklıoğlu, uzun zamandır üzerinde çalıştıkları bu kampanya için yola çıkarken dünya ekonomisinin gelişim süreci ile kriz ve Türkiye ekonomisinin rakamlarını analiz ettiklerini, mevcut krizin nedenlerini anlayarak bu krizin etkilerini azaltmaya dönük strateji ortaya koyduklarını, hazırladıkları projelerin tümünün bu strateji doğrultusunda hayata geçirileceğini ifade etti. Hisarcıklıoğlu, "Kriz varsa çare de var'' seferberliği ile ilgili olarak, "Bu girişim ile biz tulumbaya ilk suyu döküyoruz'' dedi. Önceki krizlerden çok daha yaygın ve derin bir krizle karşıya bulunulduğunu, sanayi üretiminin Ağustos'tan bu tarafa hızlı şekilde küçüldüğünü belirten Hisarcıklıoğlu, kapasitede kullanımında son dönemde hafif toparlanma gözlense de tüketici ve yatırımcı güveninin halen düşük seyrettiğini söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.