Salı 02.06.2009
Son Güncelleme: Salı 02.06.2009

'Devlet eleman çıkarmayan firmalara ödül vermeli'

Eleman çıkarmayanlara destek isteyen patronlar kampanyaların sürdürülebilir olmadığından yakındı

Bu yıl en büyük sosyal sorumluluk projesinin şirketlerin eleman çıkarmadan işlerini yürütmeleri olduğunu söyleyen Silk & Cashmere Yönetim Kurulu Başkanı Ayşen Zamanpur, "Hükümet reel sektörü canlandırıcı bir paket açmalı. Eleman çıkarmayana ödül vermeli" dedi.
'PANİKTEN ARINMALIYIZ'
Boyner Mağazaları Genel Müdürü Aslı Karadeniz ise sektörde likiditeyle ilgili ciddi bir problem olduğunu söyledi. "Hiçbir şirket kârsızlıktan batmaz, çarkını döndürür. Ancak likidite probleminiz varsa iş yapamazsınız. Bir likidite sıkışıklığı oldu ama kötünün geride kaldığını sektörde batış öyküleri okumayacağımızı düşünüyorum" diyen Karadeniz, sektörde işbirliği hatta birleşmelerin olacağını ama bunun için günlük panikten arınıp orta ve uzun vadeli düşünmek gerektiğini söyledi.
'ERKEN DAVRANDIM'
Hotiç Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Hotiç ise yapılan kampanya ve indirimlerin sürdürülebilir olmadığını söyledi. "Turkcell'lilere yüzde 50 indirim yaptım üç günde 30 bin çift ayakkabı sattım" diyen Hotiç şöyle devam etti: "Kampanya markanın gücünü görmem için önemliydi. Rakiplerden o kadar çok gol yedim ki bu kez ben erken davrandım."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.