Çarşamba 03.06.2009

İstanbul'da küresel krize meydan okuyan buluşma

Küresel ekonomik krizin etkilerinin tartışıldığı bir dönemde İstanbul çok önemli bir toplantıya evsahipliği yapıyor. Başbakanlık Dış Ticaret Müsteşarlığı ve Türkiye İşadamları ve Sanayiciler Konfederasyonu (TUSKON) tarafından ortaklaşa düzenlenen Dış Ticaret Köprüsü Programlarının dokuzuncusu 3–5 Haziran tarihleri arasında İstanbul CNR Expo Fuar merkezinde düzenleniyor. 135 ülkeden 2 bin 300 işadamı ile 3 bin 200 Türk girişimciyi aynı çatı altında buluşturacak zirveden 7 milyar dolarlık iş hacminin çıkması bekleniyor.

BÜYÜK MEYDAN OKUMA
İş dünyasının "büyük buluşma" olarak nitelendirdiği zirvenin açılışı Sütlüce Kongre Merkezinde gerçekleştirildi. Açılış konuşmasını yapan TUSKON Başkanı Rızanur Meral, dünyanın ekonomik krizle boğuştuğu ve iş dünyasında karamsar bir havanın estiği bir dönemde yapılan bu organizasyonun büyük bir "meydan okuma" olduğuna dikkat çekti. Krizin yaralarının artık sarılmaya başlandığını söyleyen Meral, bu dönemde kartların yeniden karıldığını ve dağıtılacağını belirtti.
REEL SEKTÖRÜ ZORA SOKACAK ANLAŞMA İSTEMİYORUZ
TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi ise 'kriz var' diyerek yerinde oturmadıklarını vurgulayarak, "Krizden çıkış ticaretin canlanmasına bağlı. Bu da bölgesel ve ikili ticaretlerin gelişmesi ile doğru orantılı" dedi. Büyükekşi, IMF ile ilgili olarak da "Reel sektöre zora sokacak anlaşmalara ihtiyacımız yok" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.