Market markaları popüler oldu dev firmaları imaj korkusu sardı
Nielsen'in yaptığı araştırma market markalarının, dev firmaların marka imajları ile ilgili kaygılarını ortaya koydu
UCUZ ALGISI DEĞİŞİYOR
Market markalarının ucuz ürün olmaktan çıkıp gerçek markalar olarak algılanmaya başladığının altını çizen Erduran, "Her yıl marka değerlerini yükseltmek için milyon dolarlık yatırımlar yapan firmalar şimdi bu yatırımları sorgulamaya başladılar. Ürünlerini indirim marketlerde sattığı için ciro ve bilinirlik açısından öne geçen no name'ler ya da market markaları firmalar açısından ciddi risk olarak görülmeye başladı" dedi. Firmaların market markalı ürünler üretmeye yöneleceklerini vurgulayan Erduran, "Asıl paradigma portfolio optimizasyonu olacak. BİM tüketicinin alacağı 600 ürünü bulup raflarına koyuyor " diye konuştu.
Markasız ticaret
GEÇEN yüzyılın paradigmasının 'markalaşmak' bu yüzyılın paradigmasının ise 'marka olmadan da ticaret yapabilmek' olduğunu ifade eden Erduran, şöyle konuştu: "Düşük fiyatlı kombinasyonlar krizde çıkış noktası oldu. Ürün portföyüne ve satış stratejilerine buradan bakmak avantaj sağlayacak."
EN SON HABERLER
- 1 AJet duyurdu: %40 indirimli biletler satışta!
- 2 Emekli promosyon kampanyalarına Mayıs ayarı yapıldı! En yüksek promosyon veren 11 banka belli oldu
- 3 Lila Kağıt ve Koton, Halka Arz Ediliyor
- 4 Rekabet Kurulu bazı devralma işlemlerini onayladı
- 5 Serbest Geçiş Sistemi ülke geneline yayılacak!
- 6 BENZİN, MAZOT FİYATI SON DAKİKA: LPG'ye indirim geliyor! 2 Mayıs 2024 benzin fiyatı ve motorin fiyatları kaç TL?
- 7 Yüksek emekli maaşı almanın 7 anahtarı! Milyonlarca çalışanı ilgilendiriyor
- 8 SIFIR FAİZLİ KREDİ SON DAKİKA: 8 banka tek tek duyurdu: Faizsiz kredi için Mayıs ayarı
- 9 Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz: Reformları gerçekleştirmek için politik netlik ve düzenlemeler gerekli
- 10 Vekalet Nasıl Verilir? 2024 Notere Gitmeden Avukata Uzaktan Vekalet Verilir Mi?