Pazar 07.06.2009
Son Güncelleme: Pazar 07.06.2009

Şifalı suyla balkonda banyo keyfi yaptıracak

Herry mağazalarının sahibi Selami Sarı, Bursa'da başladığı AVM inşaatına bodrum kat izni verilmeyince binayı otele dönüştürme kararı aldı

Bu yılın stratejisini 'optimum kâr varsa mağaza açarım' olarak belirleyen Herry mağazalarının sahibi Selami Sarı, 65 olan mağaza sayısını bu ay 70'e çıkarıyor. Sarı, perakendedeki büyümesinden cesaretlenmiş olacak ki bir de alışveriş merkezi (AVM) işini deneyeyim demiş. Ama evdeki hesap çarşıya uymamış. Üç yıl önce Bursa'da Çekirge Kültür Parkı'nın bitişiğindeki arazide AVM yatırımına karar veren Sarı, temelini attığı binaya bodrum kat yapma izni alamayınca AVM planından vazgeçmiş. 75 derece sıcak su bulunan arazide termal otel yapma kararı alan Sarı, oteli 2010 Nisan ayında açmayı planladıklarını söylüyor.
20 MİLYON DOLARLIK YATIRIM
"Binaya bodrum kat yapma izni vermediler. Böyle olunca AVM için çok küçük kalacaktı, biz de hazır sıcak suyumuz da varken termal otel yapma kararı aldık" diyen Sarı, otelin içinde 3 bin metrekare SPA alanı olacağını belirtiyor. 20 milyon dolar yatırımla hayata geçirilen, 120 oda kapasiteli otelde VIP SPA'lar da olacak. İsteyen müşteri kına gecesi ya da gelin hamamı gibi özel organizasyonlar için bu SPA'ları kapatabilecek. Otelin en önemli özelliklerinden biri de bazı özel odaların balkonlarına kurulacak ahşap küvetler olacak. Misafirlar açık havada banyo yapacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.