Çarşamba 10.06.2009

İş, müşteri mahremiyeti ile 26 milyar lirayı yönetiyor

Türkiye İş Bankası Özel Bankacılık İş Birimi, 100 bin TL üzerinde finansal varlığı bulunan ve banka toplam varlığı içinde önemli bir paya sahip olan 80 binin üzerindeki özel bankacılık müşterisinin 26 milyar lirayı aşan varlığını yönetiyor. İş Bankası'nda 400 bin TL üzerinde varlığı bulunan özel müşterilere yönelik de "Privia'' markası altında bir sadakat programı yürütülüyor. İş Bankası yetkilileri, özel bankacılık müşterileri için konfor ve müşteri mahremiyeti gözetilerek özenle tasarlanmış 22 özel bankacılık hizmet alanı bulunduğunu belirtti.
Denizbank Özel Bankacılık Grup Müdürü Cem Önenç
Denizbank'ta alt sınır 150 bin $ "
Denizbank Özel Bankacılık Merkezi, özel müşterilerimizin 150 bin dolar ve üstü bireysel birikimlerini en iyi şekilde değerlendirmek üzere Eylül 2004'de kuruldu. 2009 itibariyle 5'i Anadolu'da 10 adet özel bankacılık merkezimiz var. 2006 tarihli bir rapora göre, en az bir milyon dolara sahip aile sayısı 20 bin 700."
Fortis Türkiye Perakende Banka Grubu Başkanı Gökhan Mendi
Mevduatın %15'i özel bankacılıktan
"Özel müşterilere 1 Mart 2008'den bu yana hizmet veriyoruz. Üst gelir grubunun yaklaşık yüzde 5'ine hizmet sunuyoruz. Türkiye'de bankaların toplam mevduatının yüzde 10-15'lik kısmı bu özel bankacılık kapsamındadır."
Yapı Kredi Özel Bankacılık ve Varlık Yönetimi Genel Müdür Yrd. Erhan Özçelik
Sanat danışmanlığı hizmetimiz var
"1988'DEN beri Yapı Kredi Private Banking markası ile yüksek varlıklı müşterilere 200'ün üzerinde uzman temsilci ile hizmet veriyoruz. Private Banking olarak, yaklaşık 14.5 milyar dolarlık portföyü yönetiyoruz. Bu rakam, bankanın bireysel varlığının yüzde 30'a yakın kısmına denk geliyor. Müşterilere Unicredit ve dünyaca ünlü müzayede evi Christie's'in desteği ile sanat danışmanlığı da veriyoruz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.